x تبلیغات
فروشگاه لوازم خانگی شیکومال

بهترین روش رسوب زدایی دستگاه اسپرسو ساز خانگی

 

سوب زدایی دستگاه اسپرسو ساز خانگی

یکی از مهمترین و اصلی ترین موارد لازم برای داشتن یک قهوه و اسپرسو خوشمزه رسوب زدایی دستگاه اسپرسو ساز خانگی و تمیز کردن قهوه ساز می باشد، که بسیاری از مردم آن را نادیده می گیرند. به نظر شما بهترین روش برای رسوب زدایی دستگاه اسپرسو ساز خانگی و قهوه ساز چه روشی می باشد؟. اگر به طور خلاصه بگوییم دو نوع روش جرم گیری برای دستگاه های تهیه قهوه وجود دارد. روش اول استفاده از مواد طبیعی می باشد و روش دوم نیز استفاده از شوینده های صنعتی مانند: قرص جرمگیر، مایع دیسکیل، محلول و پودر های رسوب زدایی می باشد.  مهمترین موادی که برای تمیز کردن و رسوب زدایی دستگاه اسپرسو ساز خانگی به روش طبیعی استفاده می شود شامل سه ماده سرکه، جوش شیرین و آب لیمو می باشد. قصد داریم در این مقاله روش های رسوب زدایی قهوه ساز و اسپرسو ساز را با یک زبان ساده برای شما بیان کنیم. پس در ادامه 

بهترین روش برای رسوب زدایی اسپرسو ساز و قهوه ساز

اگر بخواهیم رسوب زدایی دستگاه اسپرسو ساز خانگی و قهوه ساز را یه طور کلی برای شما توضیح دهیم، ابتدا باید با دلایل رسوب زدایی آشنا شوید و در مرحله ی بعد بهترین روش رسوب زدایی اسپرسو ساز و قهوه ساز را با همدیگر بررسی می کنیم. بهترین روش نیز به این صورت اتفاق می افتد که باید روزانه بعد از استفاده از دستگاه تجهیزات را تمیز کنید. هیچ فرقی ندارد که شما یک دستگاه خانگی داشته باشید و یا یک باریستا حرفه ای، تمیز کردن روزانه دستگاه تاثیر فوق العاده ای در کیفیت کار شما خواهد داشت. بهترین روش برای رسوب زدایی اسپرسو ساز و قهوه ساز، استفاده از جریان آب گرم می باشد که ارزانترین راه ممکن می باشد. تنها کافی است که بعد از آخرین شات اسپرسو خود این کار را انجام دهید. در پایین آبکشی کردن با استفاده از آب گرم را برای شما توضیح می دهیم.

رسوب زدایی قهوه ساز چیست؟

اگر دستگاه قهوه ساز و یا اسپرسوساز داشته باشید به احتمال زیاد با تغییر طعم قهوه خود رو به رو شده اید. این در حالی است که با آنکه مواد اولیه تهیه قهوه شما تغییر نکرده است، اما طعم و مزه قهوه نهایی شما تغییرکرده است.همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم یکی از مهمترین دلایل بروز این اتفاق عدم تمیز کردن و رسوب زدایی قهوه ساز و اسپرسوساز می باشد. قهوه ساز نیز مانند هر وسیله برقی دیگری که در منزل شما وجود دارد نیاز به تمیز کردن و جرم گیری دارد. با تحقیقاتی که انجام شده است قهوه سازها به دلیل گرما و رطوبتی که دارند یکی از وسایل اصلی درون آشپزخانه می باشند که مستعد گرفتن رسوب و جرم هستند.  به همین دلیل است که دستگاه های اسپرسوساز نیاز به رسیدگی و توجه زیادی دارند.

دلایل رسوب زدایی اسپرسو ساز و قهوه ساز

  • مهمترین دلیلی که باید دستگاه اسپرسوساز خود را تمیز کنید این است که، باعث جلوگیری از هزینه های اضافی می شود. زیرا در صورت تمیز نکردن به موقع قهوه ساز، با خرابی که ممکن است پیش بیاید، باید دستگاه جدیدی خریداری کنید و یا آن را تعمیر کنید.
  • دلیل دوم این است که باعث کاهش عمر مفید دستگاه می شود.
  •  خراب شدن دستگاه اسپرسوساز طعم و مزه قهوه را تغییر می دهد.
  • دلیل چهارم را می توان به مشکلات سلامتی اشاره کرد. اگر شما قهوه ساز خود را به موقع تمیز نکنید ممکن است مقداری از مواد اولیه تهیه قهوه مانند شیر داخل دستگاه باقی مانده که در صورت ترکیب شدن با سایر مواد اولیه ممکن است باعث ایجاد مریضی ها و بیماری های مختلف برای شما شود.

آشنایی با راه های رسوب زدایی دستگاه اسپرسو ساز خانگی

شاید شما عزیزان از آن دسته افراد باشید که در هنگام تمیز کردن لوازم برقی ترس داشته باشید. شستشو و رسوب گیری دستگاه اسپرسو ساز را کاری تخصصی می دانید و برای تمیز کردن آن دلهره دارید. بهترین روش برای رسوب زدایی اسپرسو ساز و قهوه ساز چه روشی است؟ ما قصد داریم تا ساده ترین راه حل ها را برای شما در این مقاله توضیح دهیم. بهترین روش برای حذف جرم و رسوبات این است که شما روزانه اینکار را انجام دهید. با انجام چند کاره ساده شما عزیزان می توانید به راحتی و بدون نگرانی دستگاه خود را رسوب زدایی کنید.

حتی برای شستشو و رسوب گیری بهتر و کامل تر می توانید این کار به یک تکنسین متخصص لوازم خانگی بسپارید. بهترین روش برای رسوب زدایی اسپرسو ساز و قهوه ساز این است که شما از آب تصفیه شده استفاده کنید. به شما پیشنهاد میدهم که برای عملکرد بهتر دستگاه اسپرسوساز خود تقریبا هر ماه فرآیند های تمیز کردن را انجام دهید.

در ادامه شما را با انواع 

همانطور که می دانید جوش شیرین دارای خاصیت قلیایی است و یک جاذب رطوبت، بوگیر و تمیز کننده قوی می باشد. شما عزیزان می توانید از جوش شیرین به تنهایی برای تمیز کردن و جرمگیری انواع شیرآلات و… نیز  استفاده کنید. به صورت زیر می باشد و بادس طبق مراحل زیر پیش بروید.

  1. در مرحله اول باید توری یا صافی قهوه ساز را از آن جدا کنید و کنار بگذارید.
  2.  به یک لیوان آب نسبتا ولرم نیاز دارید تا آن را درون پارچ قهوه ساز بریزید.
  3. در این مرحله نوبت به اضافه کردن یک فنجان جوش شیرین به آب داخل پارچ می رسد. بعد از اضافه کردن ترکیب به دست آمده را به خوبی هم بزنید تا آب و جوش شیرین مخلوط شود.
  4. قهوه ساز را روشن کنید و اجازه دهید چرخه دم کردن به‌طور کامل انجام شود. در این مرحله شاهد این خواهید بود که پروسه تمیز کردن قهوه ساز به‌طور کامل انجام می‌شود.  محلول جوش شیرین می تواند به‌خوبی املاح و پودر قهوه را از پارچ جدا کرده و رسوب زدایی قهوه ساز را انجام دهد.
  5. قهوه ساز را خاموش کنید و اجازه دهید خنک شود. پارچ قهوه ساز را بدارید و محلول را در سینک بریزید.
  6. حال باید پارچ را از آب پر کنید و دوباره دستگاه را روشن کنید.باید زمان دهید تا دوباره چرخه دم کردن تکرار شود. اینکار را تا جایی که احساس می کنید پارچ از محلول جوش شیرین پاک شده است تکرار کنید.

استفاده از اسید سیتریک و سرکه برای جرمگیری اسپرسوساز

یکی از بهترین راه برای رسوب زدایی دستگاه اسپرسو در خانه استفاده کردن از سرکه و اسید سیتریک می باشد. برای استفاده از این محلول ها باید به روش زیر عمل کنید.

  • اولین کار این است که باید مخزن دستگاه اسپرسوساز را به نسبت دو به یک از آب و سرکه پر کنید.
  • به این توجه کنید که آب باید کاملا گرم باشد و هنگامی که اسید سیتریک را اضافه می کنید فرآیند حل شدن شکل بگیرد.
  •  یک ساعت زمان دهید این محلول داخل مخزن باقی بماند، مشاهده می کنید که لکه های سفید قهوه ای روی آن ظاهر می شود که نشانه پاکسازی می باشد.
  • در اخر مخزن را با آب گرم بشوید تا بوی سرکه تا جای ممکن از بین برود.

 با آبلیمو

استفاده از آبلیمو بهترین گزینه برای رسوب زدایی قهوه ساز می باشد. استفاده از آبلیمو به دلیل اینکه نسبت به سرکه از لحاظ بو و طعم، تاثیر کمتری بر دستگاه می گذارد و از طرفی دیگر نسبت به جوش شیرین قابلیت حذف رسوبات بیشتری را داراست.

  1. در مرحله اول باید پارچ قهوه ساز را با آب خالی پرکنید و دستگاه رو روشن کنید تا بخش های باقی مانده از قهوه که درون پارچ باقی مانده است جدا و خارج شود.
  2. یک یا دو عدد لیمو ترش تازه را بیاورید و به اندازه نصف فنجان آب لیمو را بگیرید. حال نصف فنجان آب آشامیدنی هم ترکیب کنید.
  3. محلولی را که ساخته اید درون پارچ قهوه ساز ریخته و اجازه دهید به‌ مدت پانزده دقیقه درون پارچ بماند.
  4. حال فیلتر تمیز را درون دستگاه قرار دهید و قهوه ساز را روشن کنید. اجازه دهید که چرخه دم کردن با استفاده از ترکیب آب لیمو و آب انجام شود.
  5. در این مرحله باید محلول را خالی کنید و پارچ را با آب آشامیدنی پر کنید. حال دستگاه را روشن کنید و اجازه دهید که برای از بین رفتن اثر و طعم آبلیمو از قهوه ساز، چرخه دم کردن با آب معمولی انجام شود.
  6. یک تکه اسفنج را بردارید و آن را درون آب لیمو قرار دهید. توری و پارچ قهوه ساز را با این اسفنج به خوبی بشویید و آن را خوب تمیز کنید.

جرمگیری اسپرسوساز با سرکه

برای استفاده از سرکه برای جرم گیری اسپرسوساز باید به این صورت عمل کنید:

  1. ابتدا باید باقیمانده های قهوه را از دستگاه خارج کنید و فیلتر قدیمی آن را دور بیندازید. باید سبد قهوه را با آب گرم و به خوبی بشویید.
  2.   بسته به میزان جرم قهوه ساز خود برای رسوب زدایی، حدود یک لیوان سرکه را با دو لیوان آب ترکیب کنید.
  3. ترکیب به دست آمده از آب و سرکه را درون دستگاه ریخته و دستگاه را روشن کنید. به اندازه نصف زمانی که قهوه ساز در زمان دم کردن روشن می باشد آن را روشن نگه دارید. با اینکار محلول درون بخش های دستگاه نفوذ کرده و باقی می ماند.
  4. بعد از گذشت  تقریباً 40 دقیقه دستگاه را نیم دور دیگر روشن کنید تا محلول شما به همراه رسوب و جرم خارج شود.
  5. بعد از اتمام این مراحل دستگاه را تخلیه کنید و به خوبی با آب گرم و مایع ظرفشویی بشویید. حال دوباره آن را پر از آب کنبید و دستگاه را روشن کنید.
  6. برای از بین بردن بوی سرکه به تعداد دو الی 3 بار مخزن را با آب معمولی پرکنید و اجازه دهید این بار دستگاه تنها با آب کار کند.
  7. در پایان نیز سطح بیرونی دستگاه را می توانید با یک پارچه تمیز و مایع ظرفشویی تمیز کرده و سپس آن را خشک کنید.

آبکشی گرم یکی از راهکارهای رسوب زدایی دستگاه اسپرسو ساز خانگی

حتما برایتان سوال است که آبکشی گرم به چه صورت است؟ این روش نیز روش خوبی برای رسوب زدایی دستگاه اسپرسوساز می باشد. به روش رد کردن آب گرم از طریق هدگروپ و پرتا فیلترآبکشی گرم می گویند. در هنگام انجام این کار باید این موضوع را به یاد داشته باشید که حتما باید سینی جمع آوری آب خالی باشد. دلیل آن هم این است که باید به اندازه نصف ظرفیت مخزن آب جوش از طریق هدگروپ و پرتافیلتر به سینی جمع آوری آب ریخته شود. بعد از آب کشی کردن قطعاتی مانند هدگروپ، پرتافیلتر و نازل بخار را که قابلیت جدا شدن از دستگاه دارند را جدا کنید. می توانید با استفاده از حوله فرچه سیمی نرم آنها را تمیز کنید. کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که از برس هدگروپ هم برای تمیز کردن اجزا استفاده کنید.

قرص جرم گیر اسپرسوساز

قرص جرم گیر اسپرسوساز از جدید ترین و بهترین تمیز کننده های دستگاه اسپرسو ساز در بازار است. این قرص جرم گیر با رسوب زدایی مجراهای دستگاه، مشکل قهوه ساز شما را به خوبی حل می کند. این قرص ها را مناسب برای انواع دستگاه قهوه ساز تولید کرده اند. قرص جرم گیر اسپرسوساز به نام قرص دیسکیل هم مشهور است و برای شستشو و رسوب زدایی اسپرسوساز مورد استفاده قرار می گیرد. می‌توانید دو عدد از این قرص ها را داخل دستگاه قرار دهید تا به راحتی عملیات دیسکیل را برای رسوب زدایی دستگاه قهوه ساز انجام دهد. می توانید  از این قرص برای جرم گیری سماور برقی و بخارشو هم استفاده کنید.

نتیجه گیری

با مطالعه این مقاله می توانید به راحتی بهترین روش رسوب زدایی دستگاه اسپرسو ساز خانگی و جرم گیری دستگاه قهوه ساز خود را در منزل انجام دهید. ما در این مقاله تمامی نکات لازم را برای اینکه بتوانید به بهترین روش رسوب زدایی دستگاه اسپرسو ساز خانگی را انجام دهید، برای شما شرح دادیم. بهترین روش های خانگی تمیز کردن و نحوه رسوب زدایی قهوه ساز و اسپرسوساز را با کمترین امکانات می توانید انجام دهید. به این نکته نیز اشاره کردیم که نگهداری از وسایل برقی شما را از پرداخت هزینه های تعمیرات و خرید دستگاه جدید بی نیاز می کند.

 

5 مدل از بهترین مارک های میوه خشک کن خانگی

 

بهترین مارک میوه خشک کن

بهترین مارک میوه خشک کن چیست؟. بهترین میوه خشک کن خانگی چه ویژگی دارد؟. بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن ایرانی و خارجی کدام است؟. میوه خشک کن چی بخرم؟. راهنمای خرید میوه خشک کن بر اساس چه معیاری خواهد بود؟ این قبیل سوالات برای بیشتر کاربران در جهت خرید بهترین مارک میوه خشک کن مطرح است. برای یافتن جواب تمامی این سوالات تا آخر این مطلب با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومالshikomal.ir/the-best-brand-of-home-dried-fruit/ همراه باشید. برای اینکه بتوانید بهترین مارک میوه خشک کن را انتخاب کنید برندهای ایرانی و خارجی زیادی در بازار ایران یافت می شود. انتخاب بهترین مدل میوه خشک کن بر اساس نقد و بررسی درست بسیار اهمیت دارد. ما بهترین میوه خشک کن خانگی را با ذکر مشخصات کامل به همراه قیمت خرید مناسب و بروز به شما عزیزان معرفی می کنیم.

میوه خشک کن چیست؟

دستگاه میوه خشک کن وسیله ای است که برای خشک کردن میوه، سبزیجات، انواع لواشک و حتی برای خشک کردن خوراکی های خام مانند، گوشت گاو، ماهی و مرغ نیز کاربرد دارد. این دستگاه دارای المنت حرارتی است که داغ میشود و گرما را بین سینی های  میوه خشک کن می گرداند. سپس با تبخیر آب میوه و سبزیجات باعث می شود که ماد غذایی داخل دستگاه خشک گردد. برای انتخاب بهترین مارک میوه خشک کن با 2 نوع روبرو هستید که در ادامه به شرح هر کدام می پردازیم.

انواع دستگاه میوه خشک کن

میوه خشک کن خانگی: میوه خشک کن خانگی همانطوری که از اسمش پیداست بیشتر برای منازل مسکونی و یا جاهایی به کار می رود که دامنه خشک کردن کمتر باشد. یعنی به وسیله دستگاه میوه خشک می توان میوه و سبزیجات و… را در حجم کمتری خشک کرد.

میوه خشک کن صنعتی: این نوع میوه خشک کن معمولاً ابعادش به گونه ای است که بتوان مقدار بسیار بیشتری از خوراکی ها را با آن خشک کرد. قیمتش نیز به نسبت مدل خانگی بیشتر و اندازه و حجم آن نیز بزرگتر است.

بهترین میوه خشک‌ کن‌ خانگی 

بهترین میوه خشک کن خانگی کدام است و میوه خشک کن چه مارکی خوبه ؟. این سوالی است که همه قبل از خرید میوه خشک کن می پرسند. از این رو شناخت بهترین مارک و برند میوه خشک کن یکی از عواملی است که قبل از خرید میوه خشک کن باید آن را مد نظر قرار داد. افراد زیادی هستند که به خوردن میوه های خشک علاقه دارند و می خواهند که خودشان میوه های خود را خشک کنند. خشک کردن میوه ها علاوه بر اینکه باعث حفظ مواد غذایی در آن ها می شود از خراب شدن میوه ها نیز جلوگیری می کند.

پیشتر برای خشک کردن میوه ها از روش سنتی استفاده میکردند و آن ها در فضای باز خشک می کردند. خشک کردن میوه ها به صورت سنتی و در زیر آفتاب زمان بر است و حتی باعث می شود که رنگ آن ها نیز تغییر کند و سیاه شوند به علاوه به دلیل قرار گرفتن در معرض باد و هوای بیرون امکان جذب آلودگب نیز وجود دارد. از این رو می توان گفت که خرید بهترین میوه خشک کن خانگی لازمه ی هر خانه ای می باشد . ما در این مطلب قصد داریم تا بهترین مارک میوه خشک کن خانگی را به شما معرفی و نکاتی که برای استفاده از میوه خشک کن لازم را به شما بگویم.

بهترین و پرفروش ترین مارک آب میوه گیری خارجی و ایرانی

 

بهترین مارک آبمیوه گیری

حتما قبل از خرید آبمیوه گیری از خودتان می پرسید که بهترین مارک آب میوه گیری کدام است؟ آبمیوه گیری ایرانی بخریم بهتر است و یا خارجی؟. از پرفروش ترین مدل های آبمیوه گیری تک کاره و 4 کاره در بازار کدامند؟. بهترین و پرفروش ترین مارک آبمیوه گیری خارجی و ایرانی چه نوع مدل هایی هستند؟.

همانطور که می دانید آبمیوه گیری یکی از لوازم خانگی ضروری در هر آشپزخانه ای به حساب می آید. با استفاده از آب میوه گیری می توانید به راحتی با استفاده از میوه ها و سبزیجات تازه، آبمیوه های طبیعی و سالم را برای خود تهیه کنید. با خوردن آبمیوه های طبیعی که منبع عالی از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها هستند می توانید به سلامت خود نیز کمک شایانی کنید. برند های مختلفی در بازار وجود دارند که انواع آبمیوه گیری های چند کاره و تک کاره را تولید می کنند. شما عزیزان می توانید با توجه به بودجه خود بهترین برند آب میوه گیری خارجی یا ایرانی را خریداری کنید. در ادامه این مقاله می خواهیم با هم به بررسی ویژگی های مهم آب میوه گیری های چند کاره و تک کاره و معرفی بهترین مارک های آبمیوه گیری خارجی و ایرانی بپردازیم. پس در ادامه با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال همراه باشید.

راهنمای خرید بهترین و پرفروش ترین مارک آب میوه گیری

در هنگام خرید آبمیوه گیری به این نکته توجه کنید که بهترین مارک آب میوه گیری، مارک هایی هستند که کیفیت بالا و کارایی خوبی و همچنین قیمت مناسبی دارند. بهترین و پرفروش ترین مارک آب میوه گیری خارجی و ایرانی عبارتند از: آزور، بوش، فلوگل عرشیا، فیلیپس و براون، کنوود، فکر و باریتون می باشند. اگر شما هم اهل نوشیدن آبمیوه‌های سالم هستید اما نمی توانید آبمیوه‌های صنعتی و کارخانه‌ ای را مصرف کنید، بهترین کار این است که خودتان نوشیدنی مورد علاقه خود را درست کنید. با درست کرده آبمیوه در خانه هم از سلامت آن مطمئن خواهید شد و هم اینکه می توانید در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کنید.

با استفاد از آبمیوه گیری ها درخانه می توانید هر زمان که خواستید آن را تهیه کنید. تنها چیزی که برای تهیه‌ی انواع آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌هابه آن نیاز دارید، یک دستگاه آبمیوه‌گیری عالی است. اگر قصد خرید آبمیوه‌گیری دارید انتخاب برای شما به دلیل تنوع بالا کمی سخت خواهد بود. پیشنهاد ما این است که بهترین و پرفروش ترین برند آب میوه گیری را بشناسید سپس برای خرید اقدام کنید. برند هایی که در بالا به شما معرفی کریدم از بهترین و پرفروش ترین مارک آبمیوه گیری خارجی و ایرانی می باشند.

بهترین مارک آبمیوه گیری ایرانی و خارجی

برند های خارجی و ایرانی که در ادامه معرفی می کنیم، تنها تعدادی از بهترین مارک آبمیوه گیری برقی هستند که می‌ توانید تهیه کنید. قطعا برندهای دیگر هم آبمیوه‌گیرهای خوب و باکیفیتی ساخته‌اند که ممکن است انتخاب شما باشند. هنگام خرید آبمیوه‌گیری، حتما با کارشناسان فروش مجموعه شیکومال در ارتباط باشید تا متناسب با نیاز شما بهترین و پرفروش ترین مارک آبمیه یری ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنند. چون هنگام خرید آب میوه گیری به مواردی چون توان دستگاه، تک کاره یا چند کاره بودن آن، جنس بدنه، ظرفیت مخزن و قابلیت‌های دیگر آن‌ها لازم است دقت کنید، تا خریدی بدون پشیمانی داشته باشید. پس کارشناسان با تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

از آنجایی که برند و مدل آب میوه گیری‌های موجود در بازار تنوع بالایی دارند از این رو انتخاب بهترین آن ها سخت می‌شود. اگر قصد خرید آبمیوه‌ گیری دارید احتمالا بین این‌ همه مارک که در بازار موجود است، حیران مانده‌اید که کدام را انتخاب کنید. چرا که برند های مختلف همگی ویژگی‌ های قابل قبولی دارند و هر کدام از آن‌ ها را می‌ توانیم بهترین مارک آب میوه گیری در نظر بگیریم. در این مقاله، قرار است نگاهی داشته باشیم به برندهای مختلف آبمیوه‌گیری تا در انتها بتوانید بهترین مارک آب میوه گیری در بازار را انتخاب کنید و خرید رضایت‌ بخشی داشته باشید.

معرفی بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی مشخصات و قیمت بهترین و پرفروش ترین مارک آب میوه گیری تک کاره خارجی و ایرانی معرفی شده در زیر، می توانید روی لینک هر کدام از محصولات کلیک نمایید. و تمامی امکانات، قابلیت ها و مشخصات آن ها را با ذکر جزئیات بررسی کنید.

راهنمای خرید پر فروش ترین آب میوه گیری تک کاره برند آزور

آزور (Azur) یک برند نسبتا تازه‌ی فرانسوی است اما به لطف محصولات خوبش موفق شده که خیلی زود پا به عرصه رقابت بگذارد و روز به‌ روز تعداد کسانی که این برند را می‌ شناسند و محصولات آن را خریداری می‌کنند بیشتر می‌شود. آب میوه‌ گیری یکی دیگر از محصولات برند آزور است که توانسته خود را در خانه‌های ایرانیان جا کند. بدنه‌ی آب میوه گیری‌ های آزور اکثرا از جنس استیل ضدزنگ و پلاستیک مستحکم است که به مرور زمان آسیبی نبیند و تا سالیان سال به کاربران خدمات ارائه بدهد. مارک آزور یکی از بهترین برند های آب میوه گیری تک کار خارجی است که در محصولات خود از سیستم ضدچکه استفاده می کند تا از پاشیدن قطرات آبمیوه در اطراف جلوگیری شود. همچنین، مخزن تفاله که در آبمیوه‌گیری تعبیه شده منجر به خروج آبمیوه‌ی شفاف و بدون تفاله از دستگاه می‌شود. بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره برند آزور عبارتند از:

آبمیوه گیری تک کاره آزور مدل AZ-221JC

آبمیوه گیری تک کاره آزور مدل AZ-221JC

آبمیوه گیر آزور 221 یکی از پرفروش ترین و بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره آزور خوبه مدل AZ-221JC با قیمت خرید مناسب و قدرت فوق العاده 1200 وات و ظرفیت 1 لیتر و کارایی فوق العاده می باشد. طراحی و ساخت آبمیوه گیری تک کاره آزور متناسب با بروز ترین استاندارد های جهان می باشد و بسیار مدرن و شیک است و مخاطبان زیادی را از سراسر دنیا جذب خود می کند.

– راهنمای خرید پر فروش ترین مارک آب میوه گیری تک کاره سنکور

سنکور یکی دیگر از برند خارجی است که نزدیک به ۳۰ سال پیش کار خود در تولید لوازم برقی خانگی را آغاز کرد و با کیفیت مطلوب محصولات خود توانست جای خود را در خانه‌ی مردم باز کند. یکی از محصولات خوب این برند که از تنوع خوبی هم برخوردار است، آب میوه گیری‌ های سنکور است. مارک سنکور بهترین آبمیوه‌گیری‌ های تک کاره خارجی را به کاربران معرفی می کند. آبمیوه‌گیری‌های این برند مجهز به مخزن تفاله هستند و تیغه‌ی آن‌ها از فولاد ضد زنگ تولید شده تا به مرور زمان زنگ نزند و به مواد خوراکی که داخل آن قرار می‌گیرند آسیب نزند. ازپرفروش ترین و بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره خارجی می توان به مدل زیر اشاره کرد.↓

آبميوه گيری سنكور مدل SJE 5050SS

آبمیوه گیری سنکور مدل SJE 5050SS

آبمیوه گیری سنکور مدل SJE 5050SS یکی دیگر از پرفروش ترین و بهترین آب میوه گیری تک کاره خارجی SENCOR با قدرت فوق العاده 1200 وات و ظرفیت 1 لیتر و البته قیمت خرید مناسب و مقرون به صرفه می باشد. 

– راهنمای خرید پرفروش ترین آب میوه گیری برند بوش

برند بوش را تقریبا همه شما می شناسید و میدانید که یکی از بهترین و قدیمی ترین برند های تولید کننده لوازم برقی آشپزخانه در جهان است . این برند آلمانی بوده و هر روز بر کیفیت محصولات خود می افزاید و در حال به روز شدن است. اگر قصد خرید یک برند خارجی برای آبیموه گیری را دارید بی شک بهترین برند خارجی بوش می باشد. آبمیوه گیری های بوش یکی از پر قدرت ترین و با کیفیت ترین برند موجود در بازار است. این برند آلمانی فعالیت خود را از سال 1886 شروع کرده است و یکی از بهترین محوصلات آن همان تولید آب میوه گیری است. این برند در زمینه تولید محصولات خانگی آشپزخانه و خانه فعالیت می کند و نیاز کاربران را در اولویت قرار داده است. از جمله بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره برند بوش می توان به این مدل زیر اشاره کرد.↓

آب میوه گیری بوش مدل MES25A0

آب میوه گیری بوش مدل MES25A0

آب میوه گیری بوش مدل MES25A0 از کمپانی معروف BOSCH جزو جدید ترین و بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره خارجی بوش اصل آلمان با توان 700 وات و قیمت خرید استثنائی و گنجایش پارچ 1.25 لیتری برخوردار است. قدرت بالای آب میوه گیری بوش 700 وات قادر به گرفتن آب سخت ترین میوه ها می باشد.

آب میوه گیری کنوود مدل JEM50

آب میوه گیری کنوود 700 وات مدل JEM50

آب میوه گیری کنوود مدل JEM50 یکی دیگر از بهترین برند های آب میوه گیری تک کاره 700 وات از جنس استیل ضد زنگ با کیفیت و کارایی بی نظیر و قیمت خرید مناسب است. این آبمیوه گیری کنوود مدل JEM50 با موتور پرقدرت و در عین حالت ظاهر جذاب خود رکوردار پرفروش ترین آب میوه گیری تک کاره خارجی می باشد.

– راهنمای خرید پرفروش ترین مارک آب میوه گیری برند براون

یکی دیگر از شرکت هایی که پرفروش ترین آبمیوه گیری ها را تولید می کند برند براون می باشد. براون نیز یک برند آلمانی است که توانسته اسن بهترین آبیموه گیری ها یبا کیفیت را وارد بازار جهان کند. از بهترین و پرفروش ترین مدل های براون برند آلمانی مشهور می توان به مدل های آبمیوه گیری براون مدل J700، آبمیوه گیری براون مدل J500 اشاره کرد. این مدل ها جزء پرفروش ترین آبمیوه گیری ها با توان بالا می باشند. این نوع آبمیوه گیری ها دارای مخزن تفاله گیر و پارچ آبمیوه می باشد. از بهترین ویژگی های این محصول می توان توان بالایی که دارند، طراحی زیبا و قدرت بالای آن ها اشاره کرد.

آبمیوه گیری براون مدل J700

آبمیوه گیری براون مدل J700

آبمیوه گیری براون مدل J700 با قدرت بالا، کیفیت بی نظیر و طراحی زیبای خود یکی دیگر از بهترین و پرفروش ترین مارک آب میوه گیری تک کاره خارجی است که قابلیت میکس انواع میوه های سخت، سبزیجات و … را دارد. این آبمیوه گیری توسط شرکت خوشنام و خوش سابقه براون تولید می شود که معیار اصلی این شرکت رضایت و اطمینان کاربران خود می باشد.

آبمیوه گیری براون مدل J500

آبمیوه گیری براون مدل J500

آبمیوه گیری تک کاره براون J500 با برخورداری از بدنه استیل و پلاستیک بادوام، مخزن تفاله و تیغه های استیل ضد زنگ جزئ بهترین برند آب میوه گیری تک کاره خارجی به حساب می آید. 

– خرید پرفروش ترین مارک آبمیوه گیری فیلیپس

می رسیم به بهترین و پرفروش ترین برندی که همه عاشق آن هستند. برند فلیپیس که از سال 1891 فعالیت خود را شروع کرده است و توانسته است محصولات بسیار با کیفیتی را تولید کند. اکنون همه این برند را می شناسند و نیازی به تعریف کردن از آن نیست زیرا امتحان خود رابه خوبی پس داده است. محص.لات برند فیلیپس طراحی بسیار زیبا ومقاومی دارند و همیشه بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند. طول عمر بسیار بالایی دارند و از دسته پرفروش ترین محصولات آبمیوه گیری در بازار به حساب می آیند. آب میوه گیری فیلیپس مدل HR1916 از بهترین و پر فروش ترین محصولات این برند می باشد.

آب میوه گیری فیلیپس مدل HR1916

آب میوه گیری فیلیپس تک کاره مدل HR1916

آب میوه گیری فیلیپس 1916 بهترین آب میوه گیری تک کاره خارجی با توان 900 وات یک انتخاب عالی برای کسانی است که علاقمند به آبمیوه های طبیعی هستند. دستگاه آب میوه گیری فیلیپس 1916 پرفروش ترین آبمیوه گیری تک کاره با خصوصیات و مزایای ویژه به همراه قیمت و نحوه ی خرید آنلاین در فروشگاه اینترنتی شیکومال است.

بهترین مارک آب میوه گیری 4 کاره

در هنگام خرید آب میوه گیری اینکه، آب میوه گیری چند کاره خریداری کنیم از اهمیت بالایی برخوردار است. آبمیوه‌گیری‌های چندکاره از دستگاه‌هایی هستند که در این چند سال استقبال فراوانی از آن ها شده است. دارای مزایای زیادی هستند و همزمان می تواند چند کار را برای ما انجام دهند. کاربردهای آبمیوه‌گیری چهارکاره بیشتر از آبمیوه گیری تک کاره بوده و خرید آن بسیار بهتر خواهد بود.

از مزیت های که آبمیوه گیری 4 کاره دارند می توان به اینکه علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و انرژی، فضای کمتری را اشغال می‌کنند. آبمیوه گیری 4 کاره فلوگل مدل JE050-6177 یکی از بهترین آبیموه گیری های چهار کاره است که دارای خردکن، آسیاب، و مخلوط کن است و انتخاب مناسبی برای خرید جهیزیه عروس نیز می باشد. دستگاه آبمیوه گیری 4 کاره زوینگر آلمان مدل Z117، آبمیوه گیری چهار کاره باریتون BJ-13004ST از دیگر مدل ها می باشند که در پایین ویژگی های هر یک را توضیح داده ایم.

– معرفی بهترین مارک آب میوه گیری چهار کاره

استفاده از دستگاه‌ های آبمیوه‌گیری چند کاره بسیار ساده است و شما به سادگی می‌توانید مخزن مخلوط کن، آسیاب یا غذاساز را روی پایه سوار کنید تا بهترین کارایی و عملکرد را برای شما به ارمغان بیاورد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی مشخصات و قیمت بهترین و پرفروش ترین مارک آب میوه گیری 4 کاره خارجی و ایرانی معرفی شده در زیر، می توانید روی لینک هر کدام از آب میوه گیری های چهار کاره زیر کلیک نمایید. و تمامی امکانات، قابلیت ها و مشخصات آن ها را با ذکر جزئیات بررسی کنید.

آبمیوه گیری 4 کاره فلوگل مدل JE050-6177

آبمیوه گیری 4 کاره فلوگل مدل JE050-6177

آبمیوه گیری 4 کاره فلوگل مدل JE050-6177 یکی دیگر از بهترین مارک آب میوه گیری های 4 کاره  و ازمحصولات برند عرشیا با توان قوی 800 وات و عملکرد چهار کاره آبمیوه گیر، مخلوط کن، غذاساز و آسیاب با قیمت خرید مناسب است. در واقع آبمیوه گیری فلوگل چهار کاره قابلیت استخراج آب از تمامی نوع میوه و سبزیجات را دارد و با عملکرد قوی خود، به شما اجازه می دهد تا به راحتی و با کیفیت بالا، آبمیوه های تازه و لذیذی را تهیه کنید.

آبمیوه گیری چهار کاره باریتون BJ-13004ST

آبمیوه گیری چهار کاره باریتون مدل BJ-13004ST

آبمیوه گیری چهار کاره باریتون مدل BJ-13004ST یکی دیگر از بهترین برند های آب میوه گیری 4 کاره با توان قوی 1300 وات و عملکرد های مخلوط کن، خردکن و آسیاب با قیمت خرید مناسب است.  یکی از ویژگی های برجسته این دستگاه برخورداری از توان قدرتمند 1300 وات است که یک توان عالی برای آبمیوه گیری محسوب می شود. 

آبمیوه گیری 4 کاره زوینگر آلمان مدل Z117

"</p

آبمیوه گیری زوینگر مدل Z117 اصل یکی از تولیدات برتر شرکت Zwinger کشور آلمان با عملکرد 4 کاره یکی از بهترین و جدیدترین آب میوه گیری های  چهار کاره موجود در بازار است. این آب میوه گیری چهار کاره زوینگر آلمان مدل Z117 دارای طراحی بسیار شیک و فوق العاده جذاب است. این دستگاه آبمیوه گیر زوینگر دارای توان مصرفی 1100 وات است. از آنجایی که این آبمیوه گیری 4 کاره و دارای عملکرد بی نظیر است داشتن آن در هر آشپزخانه ای ضروری است.

کلام آخر

زمانی که برای خرید آبمیوه گیری به فروشگاه ها مراجعه می کنید، باید نکاتی را به یاد داشته باشید و به آن ها توجه کنید. از مهم ترین نکاتی که نباید آن ها فراموش کنید موارد زیر می باشند. اهمیت دادن به توان مصرفی دستگاه، قیمت آبمیوه گیری، بررسی کردن مخزن زباله، دهانه ورودی، سرعت، جنس تیغه ها و میزان صدا. بنابراین باید آبمیوه گیری را خریداری کنید که دارای این ویژگی ها باشد. ما در این مقاله بهترین و پرفروش ترین مارک آب میوه گیری خارجی و ایرانی تک کاره و چند کاره را به شما معرفی کریدم .شما میتوانید با مطالعه دقیق محصولات معرفی شده، بهترین را خریداری کنید. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر می توانید از طریق را های ارتباطی مجود در سایت با کارشناسان فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال در ارتباط باشید

لوازم خانگی تک کاره بخرم یا چند کاره ؟

 

نکته‌هایی که در هنگام خرید گوشت کوب برقی باید به آن دقت کنید:

قدرت گوشت کوب برقی: مهم‌ترین نکته در خرید گوشت کوب برقی است. موتور گوشت کوب‌های برقی اغلب بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ و در برخی ۵۰۰ وات قدرت دارند.

سرعت گوشت کوب برقی: معمولاً تک سرعته و دو سرعته دارند، اما در قیمت گران‌تر، چهار و شش سرعته هم دارند.

طراحی گوشت کوب برقی: در دسترس بودن محل دکمه روشن خاموش آن نکته مهمی است که باید به آن توجه کرد. همچنین خوش دست بودن ان حائز اهمیت می‌باشد.

وزن گوشت کوب برقی: با توجه به اینکه با یک دست گرفته می‌شود وزن آن نیز مهم است.

پایه گوشت کوب برقی: درکل در دو جنس فلزی و پلاستیکی وجود دارد. پایه گوشت کوب برقی با توجه به رطوبتی که می‌گیرد باید جنس مناسبی داشته باشد. درنتیجه فلزی بهتر است زیرا ضدزنگ است. ولی پلاستیکی طول عمر کمتری دارد.

گوشت کوب برقی بدون سیم یا باسیم: سیم دار‌های ان قیمت مناسب‌تری دارند اما کابل آ‌ها اغلب کوتاه است. برای آشپزخانه‌هایی که پریز ندارند، نمونه شارژی بهتر است ولی سنگین هستند و قیمت بالایی دارند.

صدای گوشت کوب برقی: قدرت موتور رابطه مستقیم با تولید صدای دستگاه دارد. درنتیجه صدای بالای آن نشان‌دهنده قدرت زیاد دستگاه است. البته نمونه‌هایی با قدرت بالا و صدای کم ولی قیمت بالا وجود دارد.

همزن برقی تک کاره یا چندکاره

شما هم از آن دسته افرادی هستید که از همزدن زیادی مواد خسته شده‌اید و دستتان دیگر قدرت آن را ندارد؟ همزن برقی برای راحت‌تر کردن كار کسانی که علاقه زیادی به درست کردن کیک و دسر دارند ولی دستشان توانایی همزدن زیاد را ندارد، بسیار مناسب است.

همزن برقی یا میکسر، با قابلیت مخلوط و یکنواخت کردن مواد در دو نوع ساده و رومیزی در بازار وجود دارد. نوع رومیزی آن پایه‌هایی به همراه دارد که مدل ساده آن ندارد.

عکس

  • همزن برقی چندکاره: مدل چندکاره آن قابلیت‌های دیگری از جمله خردکن، چرخ گوشت و… را دارد. با خرید یک دستگاه شما صاحب چند دستگاه می‌شوید كه فضای کمتری را اشغال می‌کند. ولی قیمت بیشتری دارد.
  • همزن برقی تک کاره: این مدل بادوام‌تر و موتور قوی‌تری دارد و هزینه کمتری نیز دارد.

نکته‌هایی که در هنگام خرید همزن برقی باید به آن دقت کنید :

قابلیت شستشوی همزن برقی: در هنگام خرید آن باید حتماً دقت کنید که اجزای آن به راحتی جدا شده و قابل شستشو باشند زیرا مرتباً به مواد اغشته می‌شوند.

جنس تیغه همزن برقی: جنس تیغه‌های آن با توجه به تماس مستقیم با مواد باید استیل ضدزنگ باشد زیرا طبیعتا از پلاستیک خیلی بهتر و بادوام‌تر است.

جنس کاسه همزن برقی: جنس استیل برای کاسه طبیعتا بهتر از پلاستیک است زیرا دوام بیشتری دارد و مقاوم‌تر است.

وزن همزن: در همزن‌های ساده و بدون پایه وزن نکته مهمی است که برای راحتی و خسته نشدن دست باید وزن مناسبی داشته باشد.

محفظه: برخی از همزن‌های برقی در قسمت پشتی آن‌ها محفظه‌ای برای نگداری سیم آن‌ها وجود دارد تا از مزاحمت سیم هنگام جابه جایی جلوگیری کند.

سرعت همزن برقی: هنگام خرید همزن دقت کنید که قابلیت تنظیم سرعت‌های متفاوت را داشته باشد. زیرا با این قابلیت شما می‌توانید با توجه به مواد خود سرعت را تنظیم کنید.

توان همزن برقی: توان این دستگاه هم مانند هر وسیله دیگری رابطه مستقیم با مصرف انرژی آن دارد. توان همزن هرچقدر بیشتر باشد مواد مخلوط شده بهتری را آماده می‌کند ولی برق بیشتری نیز مصرف می‌کند.

سخن پایانی

انواع گوناگونی از محصولات در بازار وجود دارند که توجه داشته باشید بسته به نیاز و خواسته‌تان آن‌ها را انتخاب کنید. برای خرید لوازم خانگی عجله نکنید و به فروشگاه‌های معتبر سر بزنید. زیبایی و گران بودن آن‌ها را ملاک قرار ندهید، گاهی لوازم جانبی زیاد فقط باعث اشغال فضا می‌شود. پس محصولاتی انتخاب کنید که واقعاً از هرنظر آن را بررسی کرده و عملکرد‌های موردنیازتان را داشته باشد. حال با توجه به موارد بالا و جستجوی ساده می‌توانید بهترین محصولات تک کاره یا چند کاره را در فروشگاه لوازم خانگی شیکومال بیابید.

معرفی بهترین مارک زودپز برقی همراه با کارایی و معایب آن

 

بهترین مارک زودپز برقی چیه؟

فروشگاه شیکومال در این صفحه در نظر دارد تا به معرفی جدیدترین مدل و بهترین مارک زودپز برقی چندکاره و تک کاره از برند های خارجی و ایرانی همراه با کارایی، معایب و فواید آن با بررسی قیمت و راهنای خرید انواع زودپز برقی بپردازد. قبل از معرفی بهترین زودپز برقی لازم است تا بدانید که زودپز برقی چیست و چه کارایی و فوایدی دارد. به علاوه آشنایی با طرز استفاده از زودپز برقی و اینکه چه مارکی خوبه لازمه خرید این محصول پر کاربرد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی بهترین زودپز برقی تا آخر این مطلب با فروشگاه اینترنتی شیکومال همراه باشید.

زودپز برقی چیست؟

امروزه اکثر افراد در نگاه اول جذب زودپز های برقی می شوند زیرا نسبت به زودپز های معمولی پیشرفته تر و لوکس تر طراحی می شوند. همانطور که از نامشان پیداست، دما و فشار لازم برای پخت غذا را با استفاده از برق ایجاد می کنند که کم یا زیادی آن ها متناسب با دمای موردنیاز غذا تنظیم می گردد. کاربران به دلیل قیمت بالای لوازم خانگی ترجیح می دهند بجای خرید چند دستگاه، یک دستگاه چندکاره را خریداری کنند. زودپز برقی چندکاره هم کاربرد پلوپز و هم زودپز را انجام می دهد. طرز استفاده از زودپز برقی برخلاف ظاهرش که شاید کمی عجیب و ناآشنا به نظر برسد، بسیار راحت است. راهنمای خرید زودپز برقی شامل نکات زیادی از جمله ظرفیت، اندازه، معایب زودپز برقی و … است که باید به آن توجه کنید.

برای انتخاب بهترین زودپز برقی و البته بهترین مارک زودپز برقی با ما همراه باشید که در ادامه کارایی زودپز برقی را نیز با هم بررسی خواهیم کرد. فروشگاه شیکومال قصد دارد در این صفحه به سوالات شما  در رابطه با اینکه زودپز برقی چه مارکی خوبه؟ و معرفی جدیدترین مدل و بهترین کارک زودپز برقی پاسخ دهد.

کارایی زودپز برقی

یکی از کارایی های زودپز برقی برخورداری از جنس فولاد ضدزنگ است که سبب می شود در مدت کم غذا را با فشار بالا آماده کند. از دیگر کارایی های زودپز برقی این است که خاصیت مواد غذایی را حفظ می کند و طعم بهتری میگیرد. چند سوپاپ اطمینان روی درب آن وجود دارد تا هنگام فشار زیاد، سوپاپ ازاد شود و فشار اضافی از آن خارج شود. برای جلوگیری از خروج هوا و مواد از اطراف یک واشر بین درب و دیگ ان قرار دارد. از دیگر مزایای کارایی زودپز برقی می توانیم به مصرف انرژی بسیار کمی که دارد اشاره کنیم که به نسبت قابلمه معمولی و فر بسیار سریع تر عمل می کند. از این دستگاه به راحتی میتوانید برای پخت و تهیه مواد غذایی از جمله انوع گوشت، انواع خورشت، ماست، سوپ، حلیم و برنج، پاپ کورن، مرغ کبابی و … استفاده کنید.

طرز استفاده از زودپز برقی

طرز استفاده از زودپز برقی به گونه ای است که ابتدا مواد غذایی را درون آن بگذارید و درب ان را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا قفل شود. در صورت لازم با زدن دکمه pre-set (تنظیمات برنامه ریزی شده مانند Poultry برای پخت مرغ) تنظیمات را انجام دهید. بعد از صدای بیپ پخت غذا شروع می شود. با دکمه های + و – میتوانید زمان پخت را تغییر دهید. زودپز بعد از تمام شدن پخت غذا به صورت اتوماتیک شروع به خارج کردن بخار می کند. قبل از باز کردن ان مطمئن شوید بخار کاملا خارج شده است. نشانگر L0:00 در این حالت نشان دهنده حالت گرم زودپز است.

نقطه جوش اب 100 درجه سانتی گراد است. با بالا رفتن فشار، نقطه جوش مایعات افزایش و با پایین آمدنشان کاهش می یابد. وقتی مواد غذایی با اب را داخل زودپز میریزید و حرارت به ان میرسد، جوشیدگی و بخار اب شروع می شود. افزایش بخار اب موجب بالا رفتن فشار می شود. به این ترتیب نقطه جوش و فشار بالا می رود و به دمای 120 تا 130 درجه خواهد رسید. این افزایش دما و بخار به پخت سریع غذا کمک می کند.

زودپز برقی بهتره یا گازی؟ کدام یک را بخرم؟

 

زودپز برقی بهتره یا گازی؟

یکی از وسایل کاربردی و اساسی که امروزه در هر خانه ای یافت میشود زودپز است. زودپز برقی یا گازی به شما این قابلیت را میدهد که در مدت زمان کوتاهی بتوانید غذاهای خوشمزه‌ ای را آماده کنید. مواد غذایی مثل گوشت که مدت زمان زیادتری را برای پخت لازم دارد، با استفاده از زودپز بسیار سریع‌ تر می تواند غذا را آماده ی طبخ کند. با توجه به اینکه امروزه خانم های خانه دار در بیرون از خانه هم کار میکنند در نتیجه برای پخت غذا زمان کمی دارند از این رو داشتن زودپز برقی یا گازی بسیار کاربردی می باشد.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی زودپز های با کیفت تری ساخته میشود، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را در خرید بهترین مارک زودپز برقی یا گازی راهنمایی کنیم. به علاوه برای شما تشریح کنیم که زودپز برقی بهتره یا گازی؟ در اینصورت شما می توانید پاسخ سوالاتان را که کدام یک را بخرم؟ متناسب با توضیحات و راهنمایی ها پیدا کنید. قبل از اینکه بدانید زودپز برقی خوبه یا گازی لازم است با زودپز و انواع آن آشنا شوید. به علاوه فرق زودپز برقی و گازی را بدانید تا متناسب با نیاز خود یکی از آن ها را بخرید.

زودپز چیست؟

مهم ترین رکن در آشپزی به ویژه برای خانم های شاغل، سرعت عمل می باشد زیرا نمی توانند زمان زیادی را صرف آن کنند. از این رو بهترین راه حل زودپز برقی یا روگازی است که امروزه در هر آشپخانه ای وجود دارد و همانطور که از نامش پیداست به نحو شگفت انگیزی غذا را سریع و در کم ترین زمان ممکن آماده می کند. غذا هایی که زمان زیادی برای پخت نیاز دارند با استفاده از زودپز در زمان کمی و به بهترین نحو ممکن اماده می شوند. به همین دلیل از وسایل محبوب اشپزخانه هستند که هر خانمی برای آشپزی به آن نیاز پیدا می کند.

زودپز از فشار بخار آب کمک میگیرد و باعث پختگی سریع غذا می شود. غذا در یک فضای بسته و تخت فشار قرار می گیرد، از این رو سرعت پخت افزایش می یابد. حقیقتا وقتی که برای پخت از زودپز برقی یا روگازی استفاده می شود، غذا ویتامین های خود را حفظ میکند و هیچ آسیبی به ارزش مواد غذایی نمی زند. جنس فولاد یا آلومینیوم دیگ زودپز باعث می شود که ضدنگ باشد. در هنگان پخت غذا ممکن است بخار زیادی جمع شود و به آن فشار بیاید و نیاز به تخلیه داشته باشد، دریچه بخار برای چنین شرایطی قرار دارد تا بخار اضافی خارج شود. زودپز ها در دو نوع برقی و گازی که به آن روگازی نیز می گویند وجود دارد که در ادامه به بررسی انواع زودپز برقی یا روگازی و تفاوت و فرق زودپز برقی و گازی میپردازیم.

زودپز برقی خوبه یا روگازی؟

هرکدام از زودپز های برقی و روگازی ویژگی هایی دارند، اینکه بدانید زودپز برقی خوبه یا گازی؟ و تشخیص دهید کدام یک را بخرم؟ متناسب با نیاز و توان افراد فرق دارد. فروشگاه اینترنتی شیکومال در این صفحه به بررسی کارایی و راهنمای خرید زودپز برقی یا گازی می پردازد و به شما کمک میکند تا متناسب یا نیازتان انتخاب کنید زودپز برقی خوبه یا گازی؟.

زودپز برقی چیست؟

زودپز برقی : کارایی زودپز برقی راحت تر است و تنها با انجام تنظیمات اولیه، فرایند پخت غذا شروع شده و لازم به نظارت پی در پی نخواهد داشت. هنگامی که غذا کامل پخته شود و زمان آن تمام شود به طور اتوماتیک خاموش می شود و هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد. با امکانات اتوماتیک زودپز برقی، به راحتی زمان لازم و میزان فشار برای غذای خود را تنظیم و بدون نگرانی از سوخت ان، به کارهای خود برسید. همچنین این نوع زودپز ها نسبت به نوع معمولی ان ها فضای بیشتری میخواهد و حجم بیشتری دارد که مقداری نگداری ان را سخت می کند. به هر حال برای افراد شاغل یا سالخورده که توان و زمان نظارت بر ان را ندارند، گزینه مناسبی می باشد. البته قیمت زودپز برقی نسبتا بالاتر است.


فرق توستر با آون توستر و مایکروفر و سولاردام

 

توستر نان سنکور مدل STS 5070ss

توستر نان سنکور مدل STS 5070ss

توستر نان سنکور مدل STS 5070ss یکی از بهترین توستر نان چهارتایی یا به عبارتی 4 خانه با توان مصرفی قدرتمند 1600 وات از برند معروف و معتبر Sencor با قیمت خرید مناسب و کیفیت بالاست. مهم ترین و تاثیرگذار ترین وعده در طول روز برای سلامتی شما صبحانه می باشد. توستر نان سنکور مدل STS یک انتخاب بینظیر برای اماده کردن یک صبحانه یا میان وعده عالی با نان گرم و برشته برای شما است. این توستر نان چهارتایی از کیفیت و عملکرد فوق العاده ای برخوردار است و در زمان کمی نان را به نحو شگفت آوری خوشمزه و برشته خواهد کرد. این توستر محصول شرکت خوش نام سنکور می باشد که بهترین و باکیفیت ترین محصولات لوازم خانگی را عرضه می کند.

آون توستر چیست؟

آون توستر نسخه ای مینیاتوری از اجاق‌گاز، وسیله ای کوچک و رومیزی است که شباهت زیادی به مایکروفر دارد. از قابلیت های آون توستر می‌توان به یخ‌زدایی، گرم کردن، برشته کردن و حتی پخت کیک و شیرینی اشاره کرد. در تعداد زیادی از آپارتمان ها لوله کشی گاز مناسب نیست به همین خاطر آون توستر گزینه مناسبی شبیه فر است که فضای کمی را نیز اشغال می‌کند. آون توستر به خاطر دو المنت بالایی و پایین آن غذا را ترد و کاراملی درست می‌ کند.

معایب آون توستر: نیاز به فضای پیشخوان زیاد، کندتر در برشته کردن

كاربرد آون توستر: پخت انواع غذاها و شیرینی و کیک، یخ‌زدایی، گرم کردن غذا، برشته و کباب کردن

مزایای آون توستر: داشتن قابلیت های توستر و فر باهم، تنظیم دمای دقیق، مجهز به تایمر و شستشوی راحت‌ تر

نکات مهم در خرید آون توستر

ظرفیت و اندازه آون توستر: توجه کنید که بسته به نیازتان، افراد خانواده و غذاهایی که می‌خواهید در آن بگذارید اندازه ای درست برای خرید این محصول انتخاب کنید تا جوابگوی نیاز شما باشد و همچنین بتوانید مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده کنید. در این مقاله قصد دارم که اندازه های آوان توستر موجود در بازار را خدمت شما معرفی کنم.

توان مصرفی: توان اون توستر ها 1200 تا 1800 وات است.

محدوده دما: میزان برشته شدن مواد غذایی را با تنظیم دما مشخص می‌کنید.

تنظیمات: تنظیمات آون توستر از قبل تعیین شده اند و می توانید با توجه به نیازتان آن را انتخاب کنید.

صفحه نمایش: صفحه نمایش زمان باقیمانده و دما را به شما نشان می‌دهد،پس مطمئن باشید که این قابلیت دارد.

چراغ داخلی و درب شیشه ای: این دو نکته اهمیت زیادی دارد، چراکه با وجود آن‌ها برای مشاهده وضعیت غذا مجبور نیستید که درب ان را باز کنید.

لذت پختن و خوردن غذاهایی خوشمزه با بهترین مارک آون توستر تجربه بسیار خوشایندی خواهد بود. عطر نان داغ که در فضا پیچیده و خوردن صبحانه با نان گرم و برشته، روز شما را خواهد ساخت. پخت کیک و شیرینی و پیتزا بدون داشتن فر و ماکروفر می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. تمام این حس‌ های ناب را با خرید و استفاده از آون توستر می‌توانید تجربه کنید. در این قسمت با معرفی بهترین مارک آون توستر و کارایی آن، چندین مدل آون توستر مارک خوب را به شما معرفی می‌کنیم.

آون توستر آزور مدل 421

آون توستر آزور مدل AZ-421EO

آون توستر آزور مدل 421 با گنجایش 48 لیتری، جنس بدنه استیل، حداکثر توان 2000 وات، قیمت خرید مناسب و طرز استفاده راحت، یکی از بهترین توستر و فر برقی رومیزی خوبه برند Azur می باشد. امکان پخت، برشته و کباب کردن مواد غذایی و قابلیت یخ زدایی را به کاربر می دهد. طراحی زیبا به همراه دکمه های کاربردی بر روی بدنه دستگاه آوزن توستر 421 از دیگر ویژگی های فوف العاده این محصول است. امروزه آون توستر یکی از ضروری ترین وسایل آشپزخانه است، زیرا به دلیل مشغله کاری فراوان نیاز به یک دستگاه که به سرعت بتواند غذا را آماده کرد حس می شود.

معرفی بهترین مارک جارو برقی ایرانی و خارجی

 

جارو برقی خوب چی بخرم ؟

برای اینکه بدانید جارو برقی چه مارکی خوبه یا بهترین مارک جارو برقی چه مارکیه؟ و جارو برقی خوب چی بخرم ؟میتوانید روی لینک هر کدام از انواع جاروبرقی های ایرانی و خارجی زیر از معتبرترین برندها با بهترین و بروز ترین قیمت ها کلیک کنید و مشخصات و لیست قیمت ارزان آن ها را مشاهده کنید.

♦ بهترین جارو برقی کیسه دار

جاروبرقی‌ های کیسه دار دارای مدل‌های مختلف ایرانی و خارجی هستند که هر کدام از آنها نیز دارای مارک‌های مخصوص به خود است. از بهترین مارک های جارو برقی کیسه دار  ایرانی می‌توان به پارس خزر اشاره کرد. از بهترین مارک‌ جاروبرقی کیسه دار خارجی نیز می‌تواند به بوش، سنکور، سامسونگ و … اشاره نمود. در این مقاله سعی می‌کنیم تا شما را با 5 مدل از بهترین مارک های جارو برقی‌ کیسه دار موجود در بازار آشنا کنیم و با نقد و بررسی درست شما را در انتخاب بهترین جاروبرقی کیسه دار راهنمایی نماییم.

1- جاروبرقی بوش سری ۸ مدل BGL8PRO5

جاروبرقی بوش 1800 وات مدل BGL8PRO5

جاروبرقی بوش سری 8 پرو 5 مدل BGL8PRO5 دارای توان قدرتمند 1800 وات به رنگ تیتانیوم و یکی از بهترین مارک های جارو برقی بوش سری 8 اصل آلمان با قیمت خریئ مناسب است. این در بازار ایران به مدل جاروبرقی بوش 8pro5 نیز معروف است. این جارو برقی از توان 1800 وات برخوردار است و به لطف موتور قدرتمند بوش از قدرت مکش بسیار عالی برخوردار است. بوش موتور این جارو برقی بوش مدل bgl8pro5ir را تا 10 سال ضمانت میکند.

 

2- جاروبرقی بوش سری 8 گلد مدل BGL8GOLD

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLD

جاروبرقی بوش سری ۸ گلد مدل BGL8GOLD اصل با توان موتور و قدرت مکش 2200 وات یکی از جدیدترین و بهترین جارو برقی های خارجی 8 گلد بوش ساخت کشور آلمان است. قیمت جاروبرقی بوش ۲۲۰۰ وات اصل آلمان مشکی طلایی با توجه به طراحی منحصر به فرد و محکمی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه و مناسب هر سلیقه ای می باشد.

معرفی بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی

 

معرفی بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی

قبل از معرفی بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی باید بهترین برند ها و مارک های اسپرسو ساز و قهوه ساز خانگی ارزان و با کیفیت را بشناسیم تا بدانیم که 

دستگاه اسپرسوساز خانگی

امروزه با توجه به تنوع دستگاه اسپرسو ساز خانگی در سطح بازار بهتر است هنگام خرید به عوامل متعددی همچون: قیمت بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی، مارک و مدل قهوه ساز، نوع فیلتر، توان، فشار، بخار دستگاه و ویژگی هایی مانند داشتن نازل و گرم کن فنجان توجه کنید. در مورد کارایی و نحوه کار با دستگاه اسپرسو ساز و تهیه قهوه که یک نوشیدنی پرمصرف است، روش‌های مختلفی وجود دارد. اسپرسو یکی از پراستفاده‌ ترین روش‌های تهیه این نوشیدنی محبوب است که با استفاده از دستگاه اسپرسو ساز حاضر می‌شود. عصاره به‌دست آمده در اسپرسوساز عطر و طعم متفاوتی نسبت به سایر روش‌های تهیه قهوه دارد و به همین واسطه محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است. از این رو علاقه‌ مندان به قهوه برای دسترسی سریع به این نوشیدنی نیاز به شناخت بهترین اسپرسو ساز و قهوه ساز خانگی ارزان را دارند.

اسپرسو ساز خوب چی بخرم؟

شاید این سوال که اسپرسو ساز خوب چی بخرم؟ و اسپرسو ساز چه مارکی خوبه؟ دغدغه ی ذهنی بسیاری از شما عزیزان باشد. از مهمترین نکاتی که هنگام خرید بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی به آن دقت قابل توجهی می شود در مرحله اول مارک یا برند محصول مورد نظر است. از دیگر عوامل، قیمت بهترین اسپرسو ساز و قهوه ساز خانگی ارزان است که مورد توجه قرار می گیرد. سپس ظاهر شیک و طراحی مدرن آن است، زیرا ظاهر محصول از عوامل دیگری است که با چشم خریدار ارتباط دارد و نظر مشتری را به خود جذب میکند. تا بتوانند در مورد این سوال که .

قیمت بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی

قیمت اسپرسو ساز خانگی به عوامی متعددی از جمله نوع قهوه ساز بستگی دارد. قبل از هر چیز باید نوع اسپرسو ساز را انتخاب کنید؛ به‌طور کلی ۲ نوع اسپرسو ساز خانگی، شامل تمام اتوماتیک و معمولی (غیر اتوماتیک) وجود دارد. دستگاه‌ های اتوماتیک مجهز به پیشرفته‌ ترین امکانات هستند و به همین واسطه قیمت بیشتری دارند. در مقابل، اسپرسو سازهای معمولی قیمت ارزانی دارند و کیفیت اسپرسو ی تهیه شده در آنها هیچ تفاوتی با عصاره به‌دست‌ آمده از اسپرسوساز تمام اتوماتیک ندارد.

از آنجایی که تعداد برند های فعال در این زمینه بی‌شمار است؛ اما در این بین چند مارک وجود دارد که قدرت، شهرت و اعتبار بیشتری دارند و به‌ عنوان بهترین مارک‌ های دستگاه اسپرسو ساز خانگی شناخته می‌شوند. دلونگی، یوفیسا، فکر، سنکور از جمله برندهای معتبری هستند، که با تنوع کالایی بسیار زیادی در این بازار بزرگ فعالیت می‌کنند. پس اگر به دنبال خرید  با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید می توانید از فروشگاه اینترنتی shikomal دیدن کنید یا با کارشناسان فروشگاه اینترنتی شیکو مال در ارتباط باشید.

راهنمای خرید بهترین قهوه ساز خانگی ارزان

انتخاب و خرید بهترین قهوه ساز خانگی ارزان نیازمند توجه و درنظر گرفتن فاکتورهای موثر بر عملکرد آن و قیمت، مارک و مدل و…. دارد. بعد از انتخاب نوع اسپرسو ساز به معیارهایی که عملکرد آن را تحت تاثیر قرار خواهند داد توجه کنید. بعد از انتخاب نوع و مدل، گام بعدی، انتخاب یک فروشگاه مناسب برای خرید اسپرسو ساز است، تا بتوانید بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی را از بهترین مارک و با مناسب‌ ترین و ارزان ترین قیمت خریداری کنید. در ادامه، به معرفی دقیق‌ تر بهترین مارک‌ اسپرسو ساز خانگی می‌پردازیم.

در ادامه (به ترتیب) خواهید خواند:

  • معرفی بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی

اسپرسو ساز چه مارکی خوبه؟

  • دلونگی (Delonghi):‌ یکی از بهترین مارک‌های اسپرسو ساز خانگی است که بیشترین تنوع کالایی را دارد. دلونگی به‌واسطه تحت پوشش قرار دادن قیمت‌های مختلف، تبدیل به پرفروش‌ترین مارک اسپرسو ساز در بازار ایران شده است.

دلونگی بیش از ۱۲۰ سال قدمت دارد و فعالیت خود را در ابتدا با تولید عمده گرم کننده و هواساز شروع کرد که با گذشت زمان موفق به گسترش چرخه تولید خود شد و با ساخت لوازم خانگی با کیفیت و منحصر‌به‌فرد، شهرت و اعتبار زیادی کسب کرد.

خرید مالکیت برند کنوود (یک شرکت انگلیسی (سابق) بسیار معتبر) سبب دسترسی بیشتر دلونگی به مناطق مختلف جهان شد. به‌گونه‌ایی که امروزه دلونگی در بیش از ۷۵ کشور دنیا محصولات خود را توزیع می‌کند

  • یوفیسا (Ufesa ): یکی از شناخته‌ شده‌ ترین برندهای لوازم خانگی است که محصولات بسیار با کیفیتی عرضه می‌کند. یوفسا یکی از بهترین مارک‌های اسپرسو ساز اتوماتیک به‌شمار می‌آید.

تفاوت غذاساز با گوشت کوب برقی

 

تفاوت غذاساز با گوشت کوب برقی

شاید این سوالات که تفاوت غذاساز با گوشت کوب برقی چند کاره در چیست؟ غذاساز بهتره یا گوشت کوب برقی؟ یا بهترین مارک غذاساز و گوشت کوب برقی چه مارکی است؟ ذهن شما را درگیر کند و انتخاب میان آن ها کمی دشوار باشد. از این رو قبل از خرید آن ها بهتر است فرق غذاساز با گوشت کوب برقی چند کاره و مقایسه آن ها با یکدیگر و تشخیص کارایی و عملکرد هر کدام را بررسی کرده و متناسب با نیازتان دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در دنیای امروز همه به دنبال راهی برای آشپزی راحت تر و صرف زمان کمتر برای ان هستند. که دستگاه های متعددی با توجه به بروزترین فناوری ها برای ساده تر کردن آشپزی طراحی و ساخته شده اند. غذاساز و گوشت کوب برقی ها یکی از جدیدترین و پرطرفدار ترین دستگاه های آشپزی به حساب می ایند که جزو ملزومات هر آشپزخانه ای می باشند.

در ادامه با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال همراه باشید تا شما را از این دو راهی نجات دهیم و فرق و تفاوت غذاساز با گوشت کوب برقی چند کاره و این که کدام یک بهتر است را با هم بررسی کنیم. به علاوه قیمت گوشت کوب برقی و قیمت غذاساز را همراه با مخصات کامل به شما معرفی میکنیم. درصورت داشتن هرگونه سوال و ابهامی میتوانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال از طریق، واتس اپ، اینستاگرام و یا شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

غذاساز بهتره یا گوشت کوب برقی

در واقع نمی توان به این سوال که غذاساز بهتره یا گوشت کوب برقی، و اینکه کدام یک خوبه، جوابی قطعی داد. زیرا این سوال فقط به نیاز شما بستگی دارد. شما باید با توجه به میزان بودجه، فضا، کارایی مورد نظر و … دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما به طور کلی اگر تنها ان را برای کار های کوچک و ساده آشپزی مانند خرد کردن و همزدن نیاز دارید، قطعا گوشت کوب برقی گزینه خوبی است. در غیر این صورت غذاساز کاربرد ها و قابلیت های فراوانی داشته و هر توقعی که شما از این دستگاه ها دارید را براورده خواهد کرد.

برای اینکه بدانید که غذاساز بهتره یا گوشت کوب برقی لازم است تا با کارایی و عملکرد هرکدام اشنا شوید . بهترین مارک گوشت کوب برقی و غذاساز را بشناسید و متنایب با نیاز خود یکی از ان ها را به کار بگیرید. از بهترین مارک های گوشت کوب برقی می توان به سنکور، یوفیسا، کنوود و براون اشاره کرد. همچنین بهترین مارک های غذاساز شامل یوفیسا، عرشیا، بوش، براون و کنوود می باشند که برای اطلاع از مشخصات و قیمت انواع خردکن و غذاساز و خرید با گارانتی اورجینال می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال مراجعه کنید.

مقایسه غذاساز و گوشت کوب برقی

برای مقایسه غذاساز با گوشت کوب برقی لازم است تا موارد متعددی را بررسی کنید. از نظر قیمت معمولا گوشت کوب برقی قیمت مناسب تری نسبت به غذاساز دارد. زیرا غذاساز ها معمولا کاربرد های بیشتری داشته و دیسک‌ها، صفحات رنده و تیغه های مختلفی به همراه دارند. از دیگر مواردی که برای مقایسه غذاساز و گوشت کوب برقی  لازم است وزن آن هاست. غذاساز ها به دلیل امکانات و وسایل جانبی بیشتری که به همراه دارند ممکن است وزن بیشتری نسبت به گوشت کوب های برقی داشته باشند. دستگاه های غذاساز به دلیل دارا بودن تیغه های زیاد شستشو سختی دارند. اما شستشو گوشت کوب های برقی به نسبت راحت تر می باشد. از دیگر تفاوت غذاساز با گوشت کوب برقی می توانیم به میزان مصرف برق ان ها اشاره کنیم، که معمولا مصرف غذاساز ها از گوشت کوب های برقی بیشتر است. همچنین گوشت کوب های برقی به نسبت غذاساز از نظر سایز و اندازه کوچک تر هستند و فضای کمتری را آشغال می کنند. اما غذاساز ها به دلیل برخوردای از امکانات بیشتر کاربرد های متنوع تری دارند.

تفاوت گوشت کوب چندکاره با غذاساز

فرق گوشت کوب برقی با غذاساز

غذاساز ها به نسبت گوشت کوب های برقی کارایی بیشتری داشته و برای اکثر غذا ها قابل استفاده هستند. به طور کلی کارایی گوشت کوب چندکاره ساه تر از غذاساز می باشد. گوشت کوب های برقی معمولا طراحی کوچکی دارند و برای آشپزخانه های کوچک مناسب هستند. اما غذاساز ها به دلیل برخورداری از وسایل جانبی و امکانات بیشتر فضای بیشتری را نیز اشغال می کنند.

از دیگر تفاوت های قابل توجه ان ها قابلیت خرد کردن برای مواد نرم و سخت می باشد. که از گوشت کوب برقی نمی توان برای خرد کردن مواد سختی مانند یخ و کشک خشک استفاده کرد و از ان بیشتر برای تهیه شیک و اسموتی استفاده می شود. اما غذاساز قادر به خرد کردن مواد غذایی سخت بدون نیاز به مایعات می باشد و از چندین تیغه برای برش به شکل ها و اندازه های مختلف برخوردار می باشد.

گوشت کوب برقی چیست؟

گوشت کوب برقی وسیله ای بسیار فوق العاده و کاربردی است که کارایی و نحوه ی استفاده از ان نیز بسیار ساده است و نیازی به آموزش آنچنانی ندارد. به عنوان مثال از کارایی گوشت کوب برقی می توانیم به تهیه انواع مختلف غذاها از جمله کوفته، سوسیس، کباب، برگر و … اشاره کنیم. یکی از فواید خرید گوشت کوب برقی این است که به شما کمک می کند تا در مدت زمان کمتری، گوشت را خرد کنید و به آشپزی کار خود سرعت ببخشید. اجزای بدنه گوشت کوب برقی شامل کلید، تیغه، موتور، سری‌های همزن و خردکن می باشد. این دستگاه ها معمولا به عنوان خردکن، هم‌زن، رنده، آسیاب، پوره کُن، رب ساز و … نیز مورد استفاده قرار می گیرند و قادر به خرد و له‌ کردن مواد غذایی و حتی تهیه اسموتی و شیک هستند. کارایی گوشت کوب برقی ها بسیار ساده است و نیاز به اموزش خاصی ندارد. این دستگاه ها در دو نوع تک کاره و چند کاره در بازار وجود دارند.

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد