x تبلیغات
فروشگاه لوازم خانگی شیکومال

تفاوت قهوه ترک با فرانسه و اسپرسو در چیست؟

 برای درک نوع سرو بین این 3 نوع قهوه لازم است که شما به بعضی از موارد تخصصی آگاهی پیدا کنید. یک قاعده کلی برای سرو قهوه در جهان وجود دارد: هر چه غلظت و میزان کافئین قهوه بیشتر باشد، فنجان های سرو اندازه کوچکتری دارند.

در تفاوت قهوه ترک با فرانسه و اسپرسو باید به این موضوع دقت کنید که از آنجا که قهوه فرانسه به نسبت دو قهوه دیگر، رقیق تر است و کافئین کمتری دارد، آن را با فنجان هایی با حجم 200 تا 400 سی سی سرو می کنند. قهوه ترک و اسپرسو به دلیل غلظت بیشتر، در حجم بسیار کم سرو می شوند. حجم فنجانی که برای سرو قهوه ترک و اسپرسو استفاده می شود اغلب بین 80 تا 100 سی سی است. طبق مطالعات انجام شده در بین تمام قهوه ها از لحاظ میزان کافیین، اسپرسو در رتبه اول و قهوه ترک در رتبه دوم می باشد.

بررسی تفاوت انواع قهوه از نظر سرو

5. مقایسه بر اساس طرز تهیه قهوه

قهوه ترک به روش دم کردن تهیه می شود. ابتدا پودر قهوه را به همراه آب داخل قهوه جوش می ریزیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم. به محض اینکه قهوه از کنار ظرف جوشید، نوشیدنی شما آماده است. تهیه قهوه فرانسه با فرنچ پرس بسیار راحت است. اهرم فرنچ پرس را پایین آورید، پودر قهوه را به داخل آن بریزید، سپس آب جوش را به قهوه اضافه کنید. بعد از چند دقیقه، اهرم را بالا آورید تا عصاره قهوه به داخل فنجان ریخته شود. برای تهیه قوه اسپرسو با دستگاه اسپرسو تنها کاری که باید انجام دهید این است که پودر قهوه را در داخل پرتافیلتر بریزید و سطح آن را صاف کنید. سپس دسته پروپ را به هد گروپ متصل کرد و دستگاه را روشن کنید.

طرز تهیه انواع قهوه ها

5. تفاوت قهوه ها از نظر طعم و مزه

آخرین گزینه ای که قصد داریم در مورد فرق بین قهوه ترک با فرانسه و اسپرسو بررسی کنیم طعم نهایی می باشد که برای این سه قهوه ایجاد می شود. همانطور که در بالا اشاره شد، قهوه اسپرسو و قهوه ترک غلظت و کافئین بیشتری دارند. بنابراین دارای طعم تلخ تر و سنگین تری نیز هستند. قهوه فرانسه به دلیل رقیق بودن، طعم سبک تری دارد. شاید به همین دلیل است که بسیاری از افراد از قهوه فرانسه به عنوان نوشیدنی صبح خود استفاده می کنند. قهوه فرانسه را می توانید با شیر نیز سرو کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

طعم قهوه ترک به دلیل وجود ذرات معلق در آن کمی خاص است و با دو قهوه دیگر تفاوت دارد. در واقع، دوستداران قهوه ترک به دلیل همین طعم خاص طرفدار آن هستند. در صورت تمایل می توانید قهوه ترک را با شیر دم کنید که به آن قهوه یونانی نیز می گویند. اگر قصد دارید قهوه اسپرسو را با شیر میل کنید، نباید آن را با قهوه دم کنید. بلکه باید شیر و فوم شیر را مستقیما به قهوه اضافه کنید.

تفاوت قهوه ها از نظر طعم و مزه

نتیجه گیری

ما سعی کردیم در این مطلب قهوه ترک، قهوه فرانسه و قهوه اسپرسو را از تمام جنبه ها به طور کامل بررسی کنیم و تفاوت قهوه ها و فرق بین آن ها را به شما توضیح دهیم. اگر در رابطه با مطالب ارائه شده، سوالی دارید، خوشحال می شویم آن را در قسمت نظرات با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال درمیان بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

معرفی بهترین دستگاه اسپرسو ساز باریتون

 

طرز کار اسپرسو ساز باریتون به گونه ای است که با قدرت بالا و فشار پمپ، قادر به تهیه اسپرسو و قهوه با کیفیت و فوق العاده است. این دستگاه با وجود امکانات پیشرفته و قدرت بالای خود، به راحتی قابل استفاده است. و هیچ نیازی به تجربه یا مهارت ویژه‌ای برای طرز استفاده از قهوه ساز باریتون ندارد. با این حال، این دستگاه اسپسو ساز خانگی به کاربران حرفه ای نیز توصیه می‌شود و این دستگاه برای تهیه قهوه‌ی اسپرسو با کیفیت در محیط های تجاری و صنعتی نیز قابل استفاده است. نوع قهوه‌ی استفاده شده در این دستگاه، قهوه‌ی آسیاب شده است که با استفاده از فیلترهای اختصاصی، برای تهیه قهوه‌ی اسپرسو به کار می‌رود.

طراحی اسپرسوساز باریتون

اسپرسوساز باریتون دارای طراحی زیبا و مدرن است که به شما امکان می دهد در هر فضایی قرار دهید و با دوستان خود از قهوه لذت ببرید. این دستگاه اسپرسو ساز با برخورداری از رنگ بدنه ی نقره ای با هر دکوراسیون داخلی سازگار است. علاوه بر ظاهر زیبا، این دستگاه نیز بسیار کارامد است. همچنین این دستگاه ها با دارا بودن نمایشگر LED و دکمه های کنترل درست و حساب شده، امکان کنترل دقیق تمامی پارامترهای لازم برای تولید اسپرسو با کیفیت را به کاربر می دهد.دستگاه اسپرسو ساز حرفه ای باریتون با داشتن یک بخش گرم نگهدارنده، اجازه می‌دهد تا قهوه تهیه شده را در دمای مناسب و به مدت مدیدی گرم نگه دارد. در واقع بخش سرویس دهی این دستگاه بسیار ساده و قابل استفاده است.

بهترین دستگاه اسپرسو ساز باریتون

در واقع اسپرسو ساز باریتون در سه مدل جدید وارد بازار شده است و جزء جدیدترین و بهترین دستگاه های قهوه ساز خانگی حرفه ای محصول اورجینال ساخت کشور کانادا با طرز کار راحت و کیفیت فوق العاده است. برای مشاهده مشخصات، عکس و قیمت خرید انواع دستگاه اسپرسو ساز باریتون می توانید روی هر کدام از لینک های زیر کلیک کنید و تمام مشخصات و ویژگی های آن ها را با ذکر جزئیات ببینید.

معرفی انواع خردکن باریتون خوبه ساخت کانادا

 

 خردکن باریتون کانادا

خردکن باریتون کانادا یکی از بهترین دستگاه خرد کن برقی و غذاساز اصل و از محصولات باریتون خوبه ساخت کانادایی با ظرفیت کاسه شیشه ای 2 لیتر و 3 لیتری که انواع مختلف چهار تیغه و شش تیغه تیتانیوم با قیمت خرید ارزان و ضمانت و گارانتی اصل را دارد. به علاوه این خرد کن باریتون کانادایی از قیمت خرید مناسب و توان مصرفی قدرتمند و کیفیت عالی برخوردار می باشد. جنس تیغه های خرد کن کانادایی از تیتانیوم می باشد که بسیار قوی است و دیر کند می شود. در واقع خردکن باریتون کانادا تنها خرد کن داخل بازار ایران است که تیغه، شفت و اتصال دهنده اش فلزی است. همچنین جنس کاسه ی دستگاه های خردکن bariton شیشه ای و دارای حجم های مختلف 2 لیتری و 3 لیتری می باشد. همچنین این خردکن کانادا اصل دارای دو حالت سرعت سبک و سنگین می باشد که بصورت ضربه ای میتوانید کنترل کلیدها را در اختیار خود قرار دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی مشخصات و قیمت خرید انواع خردکن باریتون کانادا اصل و توضیحات بیشتر درباره ی اینکه آیا ؟ و ساخت کجاست؟ تا آخر این مطلب با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال همراه باشید.

خردکن باریتون خوبه؟

به جرات می توان گفت که خردکن باریتون از خاصترین خرد کن های برقی خوبه موجود در بازار است که ساخت کانادا و از محصولات اورجینال شرکت bariton  می باشد. ظرف استفاده شده در خردکن bariton کانادا از جنس شیشه پیرکس ضخیم است. به کارگیری واشر لرزش گیر در این خردکن ها سبب جلوگیری از لرزش دستگاه هنگام کار می شود. توان مصرفی خردکن باریتون 500 وات و دو سرعته می باشد، به گونه ای که به راحتی می توانید با سرعت 1، پیاز، گوجه، سبزیجات و… را خرد کرد. همچنین با سرعت 2، سیب زمینی، هویج، گوشت و … خرد کنید. ساخت بدنه خردکن bariton از جنس شیشه ای با ضخامت یک سانت است و از ویژگی BPA(عاری از میکروب های مضر) بهره میبرد که در کالاهای مورد تایید اروپا این ویژگی مهمترین موضوع در گرفتن استاندارهای اروپایی می باشد.

پس با اطمینان میتوان گفت که خردکن باریتون کانادا از محصولات خوبه اصل ساخت شرکت bariton کانادایی با کیفیت عالی و توان مصرفی قدرتمند با طراحی و ظاهر زیبا و آراسته و قیمت خرید مناسب می باشد که طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است.

این سوال که ؟ برای بیشتر طرفداران و مشتریان این خرد کن اصل مطرح است. در واقع خردکن باریتون یک خرد کن اصل ساخت کانادا است. ساخت موتور این دستگاه از جنس مس است که به راحتی حرارت را دفع می کند. و از داغ شدگی بیش از حد دستگاه جلوگیری می‌کند. جالب است بدانید که موتور این دستگاه به دلیل ساختار خاص و استفاده از آخرین تکنولوژی در طراحی، بسیار کم صداست و در حین کار باعث ایجاد آلودگی صوتی و لرزش غیرمعمول نمی‌ شود. موتور خردکن باریتون در دو نوع چهار تیغه و شش تیغه تیتانیومی با توان 500 وات در دسته موتور های پرقدرت قرار دارد که می ‌تواند مواد غذایی را به راحتی خرد کند. پس با کمک خرد کن کانادایی می توانید سبزی، پیاز، گوشت، فلفل دلمه، کلم، گوجه و… را خرد و مخلوط کنید.

سایر ویژگی های خرد کن کانادایی

موتور این خرد کن کانادایی از نوع کُمپَکت پاور بهره میبرد و توانایی بسیار بالایی در هر دو حالت سرعت خود دارد. جنس کلیدها از نوع فشاری کوره ای میباشد که بسیار عمر بالایی دارند. طراحی این خردکن کانادا به دلیل استفاده از ترکیب پلاستیک و شیشه، خاص به نظر می‌ رسد. ساخت کاسه این خرد کن از شیشه مقاوم در برابر ضربه است و شما با اطمینان می‌ توانید مواد غذایی درون آن را خرد کنید. همچنین ساخت پنل تنظیم سرعت خرد کن باریتون کانادایی که در بالای آن قرار دارد از جنس پلاستیک مقاوم مشکی رنگ می باشد. این قابلیت سبب می شود که به راحتی با کمک دو دکمه که روی آن قرار دارد سرعت چرخش تیغه ‌ها را تنظیم کنید.

بهترین خردکن باریتون

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مشخصات و قیمت خرید بهترین خردکن باریتون کانادا اصل از محصولات bariton را به شما معرفی کنیم. تا متناسب با نیاز خود خردکن bariton را با قیمت خرید بروز و ضمانت و گارانتی اصل از فروشگاه آنلاین لوازم خانگی شیکومال خریداری کنید. خردکن های برقی باریتون همه از محصولات باریتون خوبه ساخت کانادا می باشند اما سایر مدل های آن از لحاظ ظرفیت و حجم کاسه و تعدا تیغه ها با هم تفاوت دارند. از شباهت میان خردکن باریتون توان مصرفی آن هاست که معادل 500 وات می باشد. به علاوه همه ی محصولات باریتون ساخت کانادا هستند.

با کلیک روی لینک هر کدام از محصولات باریتون می توانید قیمت ، مشخصات، ویژگی ها، عکس و فیلم خرد کن باریتون کانادا 2 لیتری و 3 لیتری را مشاهده نمایید.

خردکن باریتون 3 لیتری

این خردکن باریتون 3 لیتری در دو مدل متفاوت با ظرفیت کاسه سه لیتری و توان مصرفی 500 وات با شش تیغه تیتانیومی اصل در فروشگاه اینترنتی شیکومال با قیمت خرید ارزان و گارانتی و ضمانت اصل موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی مشخصات و قیمت خردکن باریتون 3 لیتری و خرید این خرد کن سه لیتری کانادا اصل روی هر کدام از لینک های زیر کلیک کنید.

معرفی بهترین مدل بخارشوی کارچر

 در این مقاله به بررسی مشخصات و قیمت خرید انواع بهترین مدل بخارشوی کارچر اصل آلمان،مقایسه و تفاوت مدل های بخارشوی کارچر SC3، SC2 و SC4 همراه با طرز استفاده و نحوه ی  می پردازیم. پس تا اخر این مطلب با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال همراه باشید.

بخارشوی کارچر جزو جدیدترین و بهترین مدل بخارشوی کارچر خانگی چند منظوره KARCHER اصل آلمان با قیمت خرید مناسب در سه مدل SC3، SC2 و SC4 می باشد. این بخارشوی کارچر آلمان با مشخصات بینظیر خود قادر به از بین بردن سخت ترین لکه ها بدون هیچ گونه مواد شیمیایی و در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. به علاوه از بخارشوی کارشر می توانید برای نظافت و تمیز کردن هر سطحی مانند حمام، سینک، روشویی، دستشویی، پنجره، شیشه و آینه، هود، اجاق گاز، شکاف ها، شیرالات و اتصالات، کاشی و سرامیک و … استفاده کنید.

قیمت بخارشوی کارچر اصل آلمان و مزایای خرید آن

قیمت بخارشوی کارچر اصل آلمان به نسبت مدل های آن، مشخصات و قابلیت های فراوان و کارایی بینظیری که این بخارشور کارشر خانگی چند منظوره اصل آلمان دارد متفاوت و بسیار مناسب و خرید آن از مزایی فراوانی برخوردار می باشد. این محصول با نازل های حرفه ای و موتور پرقدرتی که دارد، برای شستشو سطوح مختلف مناسب می باشد. بهترین مدل های بخارشوی کارچر از مزایای فراوانی از جمله قابلیت پر کردن آب در حین استفاده، طراحی منحصر به فرد، بدنه مقاوم، توان مصرفی عالی، فشار بخار بالا، قیمت خرید استثنائی و … برخودار می باشند که با توجه به این قابلیت ها جزو پرفروش ترین های موجود در بازار هستند. پس اگر قصد خرید یک دستگاه بخارشور اصل و باکیفیت را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید بهترین مدل بخارشوی کارچر از فروشگاه انلاین لوازم خانگی شیکومال با قیمت مناسب، ضمانت اصل و گارانتی اورجینال می باشد.

بهترین مدل بخارشوی کارچر

 طراحی  بسیار زیبا و مدرن در ترکیب دو رنگ زرد و مشکی است، که جلوه ای خاص به آن می دهد. این محصولات اغلب مجهز به محفظه نگهداری لوازم جانبی می باشند که می توانید برای اشغال فضای کمتر، پس از اتمام کار وسایل را داخل آن قرار دهید. بخارشوی خانگی کارچر ایزی فیکس جزو محصولات پرفروش و باکیفیت در بازار شناخته شده است. در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که  را در صدر انتخاب های خود قرار دهید. بخارشوی ها دستگاه ها نظافتی هستند که کاربرد های فراوانی دارند، اما کار اصلی آن ها تولید بخار در فشار های مختلف می باشد. این محصولات با مکانیزمی ساده اما کاربردی قادر به نظافت و از بین بردن لکه های سطوح مختلف می باشند.

براط اطلاع از مشخصات، قیمت خرید و آشنایی با طرز استفاده از انواع  می توانید روی هر کدام از لینک های زیر کلیک کنید.

بخارشوی کارچر SC2

بخارشوی کارچر SC2 جزو جدیدترین مدل دستگاه بخارشور کارشر EasyFix خانگی چند منظوره KARCHER اصل آلمان با فشار بخار 3.2 بار، توان 1500 وات و قیمت خرید مناسب می باشد. بخارشوی کارچر (یا کرشر) سری SC2 EasyFix اولین بخارشوی این سری است که چرخ دار است و محفظه سیلندری شکل دارد. این مدل ارزان ترین مدل بخارشوهای کرشر است و  بخاردهی آن بسیار طولانی است. به دلیل نوع طراحی مخزن آب، برای پر کردن مجدد مخزن لازم است تا خنک شدن کامل آن صبر کنید سپس دوباره آن را پر کنید و استفاده کنید.

بهترین سرخ کن بدون روغن همراه با مزایا و معایب آن

در این مقاله به معرفی بهترین سرخ کن بدون روغن همراه با مزایا و معایب آن و معرفی انواع سرخ کن بدون روغن دوقلو خارجی و ایرانی و اینکه سرخ کن بدون روغن چه مارکی خوبه؟ می پردازیم. به علاوه نکات مهم در هنگام خرید سرخ کن ها را با همدیگر بررسی می کنیم. پس تا آخر این مطلب با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال همراه باشید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره می توانید با کارشناسان فروشگاه آنلاین شیکومال به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید.

مواردی که در ادامه در مورد آنها توضیح می دهیم.

  • معرفی بهترین سرخ کن های بدون روغن
  • سرخ کن بدون روغن چه مارکی خوبه؟
  • معرفی بهترین سرخ کن بدون روغن دوقلو
  • بررسی مزایا و معایب سرخ کن بدون روغن
  • و بررسی نکات مهم هنگام خرید سرخ کن بدون روغن…

بهترین سرخ کن بدون روغن

قبل از معرفی بهترین سرخ کن بدون روغن لازم است تا بدانید که سرخ کن بدون روغن (رژیمی) چیست و چه مزایا و معایبی دارد. به علاوه آشنایی با انواع ان و اینکه سرخ کن بدون روغن چه مارکی خوبه لازمه خرید این محصول پر کاربرد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی بهترین سرخ کن بدون روغن تا آخر این مطلب با فروشگاه اینترنتی شیکومال همراه باشید.

سرخ کن بدون روغن چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

سرخ کن بدون روغن که با نام AirFryer نیز شناخته می شود به سرخ کن هواپز، حرارتی، رژیمی، چند کاره و همچنین یک قاشقی نیز معروف اند که در بازار با قیمت های متنوع و در مارک ها و برندهای مختلف موجود هستند. در واقع سرخ کن بدو روغن که به ایرفرایرها نیز شناخته می شوند با بهره بردن از تکنولوژی هوشمندانه‌ ی گردش هوای گرم، مواد غذایی را بدون روغن یا با روغن بسیار کم برشته می‌کنند. همچنین  این دستگاه ها اغلب چندمنظوره هستند چون می‌توانید از آن‌ها برای تهیه کیک، خوراک مرغ و گوشت، گریل کردن گوشت، تهیه سس و بسیاری غذای متنوع دیگر به کار ببرید. از این رو شناسایی دقیق و کاربردی این موارد در این مطلب به شما داده خواهد شد تا بتوانید بهترین سرخ کن بدون روغن را با توجه به بودجه خود خریداری کنید.

سرخ کن بدون روغن چه مارکی خوبه؟

انواع سرخ کن بدون روغن دارای کارایی، طرز استفاده و ویژگی و مشخصات منحصربه فرد خود هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که جدیدترین و بهتربن مدل و اینکه سرخ کن بدون روغن چه مارکی خوبه؟ بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی مشخصات، قیمت و خرید انواع سرخ کن های بدون روغن روی لینک هر کدام کلیک کنید.

بهرین سرخ کن بدون روغن آزور

سرخ کن بدون روغن آزور 446

سرخ کن بدون روغن آزور مدل AZ-446AF

سرخ کن بدون روغن آزور مدل AZ-446AF جدیدترین و بهترین فر برقی و سرخکن بدون روغن و رژیمی برند Azur فرانسه با قیمت خرید مناسب و کیفیت بی نظیر و طرز استفاده راحت و کاربردی می باشد. سرخ کن آزور 446 با توان قدرتمند 1800 وات، فناوری گردش هوا 360 درجه با سرعت بالا، گنجایش مخزن 12.0 لیتری، شیشه دوجداره، فن کانوکشن و … از بهترین و با کیفیت ترین فر و سرخکن های رژیمی موجود در بازار می باشد. این دستگاه  با طراحی منحصر به فرد خود، برای تهیه غذا های سالم و لذیذ در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل مصرف انرژی می باشد. فر برقی آزور مدل 446 با 8 برنامه پخت از پیش تعیین شده برای تهیه انواع مواد غذایی از مرغ و سیب زمینی گرفته تا کیک و میوه خشک مورد استفاده قرار می گیرد. این سرخ کن 12 لیتری آزور 446 یکی از بهترین سرخ کن های بدون روغن است که با برخورداری از قابلیت اتصال به گوشی هوشمند از طریق Wi-Fi آن را از بسیاری از سرخ کن های رژیمی دیگر متمایز کرده است. 

-بهترین سرخ بدون روغن گوسونیک

سرخ کن گوسونیک مدل 757

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF 757

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل Gosonic GAF 757 یک سرخ کن رژیمی دیجیتالی 6.5 لیتری با توان مصرفی 2000 وات و المن بالا و پایین از کمپانی Gosonic با قیمت خرید مناسب و طرز استفاده راحت و مشخصات بی نظیر است. این سرخ کن 6.5 لیتری گوسونیک 757 یکی از بهترین سرخ کن های بدون روغن است که با برخورداری از المنت های حرارتی در بالا و پایین آن را از بسیاری از سرخ کن های رژیمی دیگر متمایز کرده است. این دستگاه  با طراحی منحصر به فرد خود، برای تهیه غذا های سالم و لذیذ در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل مصرف انرژی می باشد. سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF 757 برای تهیه انواع مواد غذایی از مرغ و سیب زمینی گرفته تا کیک و میوه خشک مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین جاروبرقی فکر + معرفی 6 مدل قدرتمند و پرفروش بازار

 جارو برقی رباتیک هوشمند فکر مدل Fakir robert RS 770

تفاوت جارو برقی عصایی فکر و معمولی در چیست؟

اگر چه صفت‌ و طراحی این دو محصول با هم متفاوت است، اما از نظر کارایی مشابه هم هستند. اولین ویژگی که آن را متمایز می‌کند، نبودن محفظه برای جمع‌آوری زباله‌ها به صورت جداگانه است. به همین دلیل می‌توانیم مزیت اصلی آن را اشغال کردن فضای کمتر در محیط منزل بدانیم.
به این ویژگی وزن پایین‌تر نیز اضافه می‌شود، چرا که همه چیز در یک دسته و محفظه‌‌ای کوچک و متصل به آن خلاصه شده است. این وزن کم باعث می‌شود تا حمل آن راحت‌تر صورت بگیرد. علاوه بر این معمولا جارو برقی های ایستاده فکر مخزن کوچکتری را نسبت به مدل‌های معمولی جاروبرقی فکر دارند، بنابراین باید آنرا زود به زود خالی کنید.

طراحی جاروبرقی ایستاده فکر چگونه است؟

اگر به تصاویر مربوط به این محصولات را در بالا ببینید، متوجه می شوید که محفظه مربوط به جمع آوری ذرات، در قسمت میانه یا پایین قرار دارد. (محل دقیق قرارگیری این بخش در مدل‌ های مختلف متفاوت است) این مخزن به راحتی توسط دکمه مخصوص یا در برخی مدل‌ها با فشار کم دست بیرون آمده و تخلیه خواهد شد. علاوه بر این تمام دکمه‌ هایی که برای روشن و خاموش کردن و تنظیمات جاروبرقی ایستاده فکر در نظر گرفته شده نیز روی دسته واقع شده است. از نظر ابعاد نیز معمولا فضای بسیار کمی را در بر می گیرند و دسته بلندی دارد که نیاز به خم شدن را برای کاربر کمتر خواهد کرد. و بعضی از مدل های جرو برقی ایستاده فکر قابلیت استفاده به صورت دستی را نیز دارند.

انواع جاروبرقی ایستاده فکر

دستگاه‌ جارو برقی ایستاده فکر با عنوان جارو پرتابل، عصایی و دستی نیز شناخته و در دو نوع «سیم دار» و «شارژی» عرضه می‌شوند. جارو برقی پرتابل فکر به دلیل طراحی که دارد، با نام جارو عصایی نیز شناخته می‌شود. امروزه این مدل از جاروها طرفداران زیادی را پیدا کرده و توانسته به خوبی جای خود را در منازل باز کند. ویژگی‌های مثبت جارو برقی‌ ایستاده فکر به قدری است که بسیاری از افراد به جای جارو برقی‌ های معمولی از آن استفاده می‌کنند. اما آیا واقعا جارو برقی ایستاده، می‌تواند جایگزین مناسبی برای مدل‌های معمولی باشد.

– جاروبرقی ایستاده سیم دار

این مدل همانطور که از نامش پیداست دارای یک سیم است که به پریز برق متصل شده و انرژی مورد نیاز برای استفاده از آن را برای شما فراهم می‌کند. ایرادی که این مدل دارد، استفاده از آن در یک محدوده خاص و نزدیک به پریز برق است.

– جاروبرقی ایستاده شارژی

این مدل که معمولا در میان مردم طرفداران زیادی را پیدا کرده، نیاز شما به استفاده از پریز برق را از بین می‌برد. شما می‌توانید برای ساعات مشخصی محصول را به برق متصل کنید و پس از آن بدون محدودیت در جابجایی از آن استفاده کنید. اگرچه این مزیت خوبی برای این مدل از جارو برقی های ایستاده است اما تنها برای ساعات کوتاهی برق مورد نیاز شما را تامین می‌کند و پس از آن مجبور هستید که آن را دوباره به شارژ بزنید.

قیمت جارو برقی ایستاده فکر و مزایای خرید آن

 در مدل های مختلف متفاوت است و مطمئنا هرچه محصولی جمع و جورتر و ابعاد آن کوچکتر باشد، متریال به کار رفته در تولید آن نیز کمتر خواهد بود که در قیمت نهاییش موثر است. در مورد جاروبرقی ایستاده نیز که موضوع بحث ما بود نیز، به دلیل نبودن لوله خرطومی و تلسکوپی و همچنین مخزن جداگانه، قیمت‌های پایین تری را نسبت به مدل‌های هم رده می‌بینیم. البته تفاوت قیمت بین خود این محصولات نیز دیده می‌ شود که به ویژگی‌ها و برند تولید کنندشان بستگی دارد. در هر صورت تنوع مدل‌ ها و قیمت‌ های جارو برقی ایستاده فکر در بازار به قدری است که با یک جستجوی ساده می‌توانید مدلی دلخواه و متناسب با چیزی که انتظار دارید را خریداری کنید.

جاروبرقی های فکر چه امکاناتی دارند؟

شاید هنگام مواجه شدن با برند فکر یا فکیر () این پرسش برای شما ایجاد شود که جاروبرقی های فکر چه امکاناتی دارند؟، بررسی این سوال از آن جهت حائز اهمیت است که همه خریداران به دنبال خرید گزینه هایی هستند که بیشترین و بهترین امکنات را در اختیار آن ها قرار می دهد. برند فکر امروزه اغلب جارو برقی های خود را در نوع کیسه دار تولید میکند، البته این برند چند مدلی هم جاروبرقی بدون کیسه تولید کرده اما به دلیل نا سازگاری این محصولات با محیط زیست و سلامت انسان از ادامه تولید آن ها دست نگه داشته اند.

در ادامه با برخی از ویژگی های و امکاناتی که برند فکر  همواره در برند های خود به کار می برد آشنا می شویم.

به کار بردن فیلتر های بهداشتی.

به کار بردن سیستم ضد حساسیت

استفاده کنترل پنل روی لوله جارو برقی.

طراحی ضربه گیر در اطراف بدنه جارو برقی.

به کار بردن عایق موتور برای پایین آوردن سطح صدا.

طراحی زیبای بدنه این جارو برقی ها در کنار مقاومت بالای آن ها.

به کار بردن لوله خرطومی برای از بین رفتن مشکله ایجاد گره در لوله جارو برقی.

چرا جاروبرقی فکر بخریم؟

در میان برند های مطرح که قیمت و کیفیت های مختلفی دارند چرا جاروبرقی فکر بخریم؟، مزیت جاروبرقی فاکر نسبت به دیگر برند ها موجود در بازار چیست؟ در این بخش به بررسی مزایای جاروبرقی فکر می پردازیم.

طراحی زیبا و مقاوم بدنه:

  • برند فاکر در جارو برقی های خود علاوه بر استفاده از ضربه گیر های کاربردی طراحی زیبایی هم ایجاد کرده که باعث زیبایی هرچه تمام تر این دستگاه می شود.

به کار بردن فناوری و استفاده از تکنولوژی در این جارو برقی ها:

  • برند فاکر سعی داشته تا در جارو برقی های خود همواره از برجسته ترین فناوری های روز دنیا برای رفاه بیشتر مشتریان استفاده کند

مزایا و معایب جارو برقی فکر از نظر مصرف کنندگان این محصول

بهترین راه برای بررسی کیفیت جاروبرقی هی فکر مشورت گرفتن از کسانی است که قبلا تجربه آن خرید را داشته اند به همین دلیل به شما توصیه می کنیم بخش بررسی مزایا و معایب جاروبرقی های فکر از نظر مصرف کنندگان این محصول مطالعه کنید.

مزایای جاروبرقی فکر از نظر مصرف کنندگان این محصول

استفاده عقلانی از تکنولوژی.

 قیمت نسبتا مناسب.

طراحی بسیار زیبا.

نوع زیاد مدل ها.

رنگ بندی زیاد.

صدای کم.

معرفی بهترین مارک اتو بخار دستی، ایستاه و مخزن دار

 

نکات مهم برای خرید انواع اتو

افراد برای خرید هر یک از لوازم خانگی باید به نکات و عوامل مختلفی توجه کنند که هم می تواند بهترین استفاده را از وسیله داشته باشد و هم در هزینه های خود صرفه جویی کند. خرید اتو بخار نیز از این قاعده مستثنی نیست و لازم است افراد با آگاهی کامل این وسایل کاربردی و مفید را خریداری کنند. از آنجایی که شرایط اقتصادی جامعه به گونه ای است که لوازم برقی گران است و خرید و تعویض آن برای اکثر افراد جامعه کار بسیار سختی است، افراد باید در هنگام خرید اتو به عوامل و نکات مختلفی توجه کنند.

متناسب با نیاز خود خرید کنید

می توان گفت مهم ترین و اساسی ترین عاملی که باید قبل از خرید اتو به آن توجه کرد، نوع نیاز شماست. ابتدا باید نوع نیاز خود را مشخص کرد. همانطور که گفته شد هر یک از انواع بهترین مارک های اتو بخار دستی، ایستاده و مخزن دار می تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد و برای پارچه های مختلف قابل استفاده است.

اتو بخار دستی و معمولی پرفروش ترین اتوی لباس است و معمولا در همه خانه ها دیده می شود، اما امروزه اتو بخار ایستاده، مخزن دار و پرسی به خانه های شخصی نیز راه پیدا کرده است. از آنجایی که اتوبخار مخزن دار و پرسی و پایه های آن در اندازه های مختلف تولید می شوند، می توان از آنها در منزل نیز استفاده کرد. اتو بخار ایستاده به دلیل کاربرد منحصر به فرد خود می توانند در هر خانه ای کاربردهای متفاوتی داشته باشند مانند اتوی پرده اتاق خواب، آویز لباس و …. بنابراین شناسایی و تعیین نوع نیاز مصرف کننده می تواند هنگام خرید اتو بسیار مهم باشد.

جنس و کیفیت متریال اتو

یکی دیگر از نکات مهمی که در هنگام خرید بهترین مارک اتو بخاردستی، ایستاده و مخزن دار باید به آن توجه کرد، جنس اتو به خصوص کفی آن است. امروزه از مواد مختلفی مانند تیتانیوم، فولاد، سرامیک و … برای ساخت کفی اتو استفاده می شود. دمای بالای اتو می تواند باعث چسبندگی پارچه و لباس شود، بنابراین باید به کفی اتو توجه ویژه ای داشت. کفی های سرامیکی معمولاً برای پارچه های معمولی و پرکاربرد مناسب تر از سایر کفی ها هستند و آسیب کمتری به آن وارد می کنند. امروزه اکثر برندهای اتو لباس از کفی سرامیکی در محصولات خود استفاده می کنند.

توجه به وزن و اندازه صفحه اتو

وزن و اندازه اتو بخار باید به گونه ای باشد که همه بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. همانطور که قبلا ذکر شد، اتوها امروزه در اندازه ها و وزن های مختلف تولید می شوند، بنابراین در انتخاب اتو باید دقت کرد. از نظر وزن اتو بخار ایستاده و مخزند ار می توان گفت که نسبت به اتو بخار معمولی سنگین تر است، اتو های بخار معمولا کمتر از 8 کیلوگرم وزن دارند، اگر بعد از هر بار استفاده شخصی مجبور به جابجایی اتو شود، بهتر است مدل سبک تری انتخاب کند.

مساحت کف اتو بخار نیز فاکتور مهمی است که هنگام خرید اتو بخار باید در نظر گرفته شود. وقتی فردی اتوی با وزن و اندازه نامناسب می خرد، حتی اگر بهترین مارک اتو لباس باشد، ممکن است کارایی کافی نداشته باشد، بنابراین وزن و اندازه اتو بسیار مهم است

توجه به توان اتو بخار

یکی دیگر از عوامل مهم در خرید اتو بخار که باید به آن توجه کنید قدرت دستگاه در واقع قدرت المنت اتو را نشان می دهد. هرچه قدرت اتو بیشتر باشد سرعت گرمایش بیشتر می شود. قدرت اتو بر اساس مقیاس وات محاسبه می شود و هر چه قدرت بیشتر باشد، سرعت گرم شدن صفحه ای اتو بیشتر می شود. هر چه اتو سریعتر گرم شود، برای مصرف کننده بهتر است، زیرا می تواند لباس ها را در زمان کمتری اتو کند و زمان زیادی را منتظر گرم شدن آن نمی گذارد، بنابراین هنگام خرید اتو، بسیار مهم است که به قدرت آن توجه کنید

مخزن آب اتو

اتوها از بخار برای صاف کردن و زیبایی بیشتر لباس و پارچه استفاده می کنند. هم اتوهای بخار، هم اتوهای پرس و هم اتوهای ایستاده از یک مخزن آب استفاده می کنند. میزان اتو که فرد استفاده خواهد کرد، حجم مخزن اتو را تعیین می کند. اگر شخصی با هر بار استفاده زمان زیادی را صرف اتو کردن لباس می کند، باید اتوی با حجم مخزن بالایی بخرد تا مجبور نباشد چندین بار مخزن آب را پر کند، زیرا باعث اتلاف وقت و خنک شدن آن می شود.

سیستم کنترل اتو

یکی دیگر از عوامل مهمی که در خرید اتو بخار باید در نظر گرفت، سیستم کنترل و تنظیمات دستگاه است. فرد باید بتواند به راحتی دمای اتو را تنظیم کند، از دکمه های پاشش آب و بخار استفاده کند و نوع و جنس پارچه را مشخص کند. پیشرفت علم و فناوری منجر به پیشرفت های بزرگی در طراحی و ساخت اتو شده است.

حجم خروجی بخار

اگر کسی قصد خرید اتوی معمولی را دارد باید به حجم بخار خروجی از سوراخ های آن توجه کند. هر چه حجم بخار مصرفی بیشتر باشد، می تواند در صاف کردن چین و چروک موثرتر باشد. حجم بخار آب خروجی بر حسب گرم در دقیقه محاسبه می شود.

قدرت اتو بر اساس حجم بخار خروجی اندازه گیری می شود. امروزه برخی از تولیدکنندگان اتو اقدام به نصب سیستم تقویت کننده بخار برای اتوها کرده اند که باعث افزایش سرعت اتو می شود. حجم بخار و همچنین سیستم تقویت کننده می تواند در خرید اتو بخار موثر باشد

طول سیم اتو

در نگاه اول، طول سیم ممکن است یک عامل جزئی باشد، اما کوتاه بودن طول سیم اتو می تواند مشکلات زیادی را برای مصرف کنندگان ایجاد کند. طول سیم باید به اندازه ای باشد که کاربر مجبور نباشد از چند راهی برق استفاده کند.

علاوه بر این، بهتر است سیم اتو بخار قابلیت چرخش 360 درجه را داشته باشد، در غیر این صورت ممکن است پس از مدتی استفاده از آن سیم قطع شود.

بهترین مارک اتو بخار خارجی

یکی از مهم ترین فاکتورها و نکاتی که در هنگام خرید بهترین برند اتو بخار باید به آن توجه ویژه داشت مارک و سازنده آن است. امروزه با توجه به پتانسیل بالای لوازم خانگی، شرکت های زیادی در زمینه تولید این محصولات فعال هستند و ممکن است بسیاری از این شرکت ها محصولات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه ندهند.

برند های همچون، فیلیپس (Philips)، تفال (Tefal)، عرشیا (ARSHIA)، کنوود (KENWOOD)، هنریچ (HEINRICH’S)،و دیگران. مهمترین برندهای اتو موجود در بازار هستند.

بهترین مارک اتو بخار ایرانی

البته برندهای باکیفیت داخلی مانند پارس خزر نیز می توانند گزینه خوبی برای خرید باشند. به طور کلی برند و سازنده بسیار مهم است و مردم باید به سازنده اتو بخار توجه ویژه ای داشته باشند. البته لازم به ذکر است که بهترین مارک اتو، بهترین مارک اتو بخار و بهترین مارک اتو پرس قطعا قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها دارند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

شرکت هایی که محصولات باکیفیت و قابل اعتماد تولید می کنند، قطعا محصول خود را برای مدت زمان مشخصی تضمین می کنند، اما محصولات بی کیفیت هیچکدام دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیستند. خرید از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های رسمی می تواند بهترین راه برای استفاده از خدمات پس از فروش و همچنین گارانتی اتو باشد. همانطور که گفته شد این محصولات امروزه قیمت بالایی دارند و در صورت داشتن ایراد به سختی تعویض می شوند بنابراین داشتن گارانتی می تواند برای مصرف کننده بسیار حائز اهمیت باشد. فروشگاه اینترنتی شیکومال همواره سعی در ارائه بهترین مارک های اتو بخار دستی، ایستاده، مخزن دار خارجی و ایرانی از بهترین برند ها با قیمت ارزان و گارانتی و ضمانت اصل می باشد.

معرفی بهترین و جدیدترین مدل بخارگر دستی و ایستاده

 

 کدام است؟ اتو بخارگر چه مارکی خوبه بخرم؟ یا جدیدترین مدل و  کدام است؟. این ها متداول ترین سوالاتی است که برای کاربران مطرح است. برند های بزرگ و شناخته شده ای از انواع جدیدترین و بهترین مدل اتو بخارگر دستی و ایستاده خوب و باکیفیت اعم از: عرشیا، فیلیپس، تفال، هنریچ و … در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال موجود است. شما می توانید با کلیک روی قیمت بخارگر تمامی مشخصات و قیمت خرید آن ها را با ذکر جزئیات مشاهده نمایید. اما در ابتدا لازم است بدانیم که اتو بخارگر چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ و با بهترین و جدیدترین اتو بخارگر دستی و ایستاده آشنا شوید. در مرحله بعد تصمیم بگیریم که بخارگر چی خوبه و چه مارکی بخریم؟. پس برای یافتن پاسختمامی این سوالات و دستیبابی به اطلاعات کافی در ادامه این مقاله با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکو مال همراه باشید.

بخارگر چیست ؟

بخارگر یکی از انواع جدید اتو بخار از لوازم خانگی است که انواع مختلف و کاربردهای ویژه ای دارد. به گونه ای که با استفاده از بخار سبب میشود چروک لباس ها باز شود. اتو بخارگر خود در دو نوع اتو بخارگر دستی و ایستاده در بازار موجود است. اکثر بخارگرها دارای یک مخزن آب هستند که با بالا رفتن دمای آب موجب میشود آب بخار کند و با استفاده از این بخار داغ چروک لباس را باز شود. در واقع بخارگر ها نحوه استفاده بسیار ساده ای دارند و دیگر نیاز به داشت میز اتو و سایر لوازم کمکی نیست.

کاربرد بخارگر چیست ؟

حال که با اتو بخارگر آشنا شدیم و  فهمیدیم که بخارگر چیست لازم است تا با بهترین آن ها آشنا شویم و بدانیم که بخارگر چی و چه مارکی خوبه؟. همانطور که گفتیم بخارگر ها به کمک بخار آب چروک لباس ها را باز میکنند اما خوب چرا با همان اتوی معمولی این کار را نکنیم ؟ پس کاربرد بخارگر ها چیست؟ پ. در جواب باید گفت که بخارگر ها علاوه بر اتوی لباس در اتو کردن پرده و سرویس خواب شما هم میتواند کمک حال ما باشند. همچنین اتو بخارگر دستی و ایستاده بهترین گزینه برای اتو کشی لباس بوتیک و برخی لباس ها مانند لباس عروس و لباس هایی که ملیله دوزی و سنگ کاری دارند و نمیتوانیم با اتوی معمولی یا اتوی پرسی اتو کنیم کاربرد دارتد.

آیا سرخ کن بدون روغن سرطان زاست؟

 

آیا سرخ کن بدون روغن اشعه دارد ؟

در بخش قبل در مورد اینکه آیا سرخ کن بدون روغن سرطان زاست؟ و استفاده از ظروف نچسب خطرناک است یا نه؟ صحبت کردیم و حالا بهتر میتوانیم بگوییم که آیا سرخ کن بدون روغن اشعه دارد یا خیر. از آنجایی که این دستگاه ها هوای داغ را به جریان در می آورند و از این حرارت برای پخت و پز مواد غذایی استفاده میکنند، میتوان به این موضوع پی برد که از هیچگونه امواج و اشعه ای استفاده نشده است. در سرخ کن های بدون روغن (ایرفرایر و هواپزها) از هیچ اشعه ای برای پخت و پز استفاده نشده و تنها جریان هوای گرم در اطراف مواد غذایی قرار دارد. به همین خاطر با اطمینان خاطر میتوان گفت که سرخ کن بدون روغن دارای اشعه نیست. زمانی که دستگاه را روشن میکنید، المنت تولید حرارت می کند و غذا توسط حرارت تولید شده پخته میشود. حرارت تولید شده توسط این المنت ها کاملا سالم است و در بسیاری از دستگاه ها نیز یافت میشود.

آیا استفاده از ظروف نچسب خطرناک است؟

پوشش نچسب که معمولاً به نام تفلون شناخته می شود در دهه 1930 اختراع شد. چند دهه بعد، ایمنی تفلون زیر سوال رفت و این سوال که آیا استفاده از ظروف نچسب خطرناک است؟ برای مصرف کنندگان مطرح شد. در مورد سلامت ظروف نچسب در دهه‌ ی گذشته پژوهش‌ های زیادی انجام شده است. از آنجایی که همه‌ ی ظروف تفلون و نچسب با موادی چون پلی‌ تترافلوئورواتیلن (PTFE) ساخته می‌ شد. سبب شد که آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده‌ی آمریکا از سال 2006 برنامه‌ی نظارت بر نحوه‌ی ساخت ظروف تفلون و حذف ماده‌ی پرفلوئورواکتانوئیک اسید را به‌طور جدی آغاز کرده است. این برنامه به هشت کمپانی از جمله شرکت‌های سازنده‌ی محصولات تفلون مربوط می‌ شد و هدف آن کاهش خطرات بهداشتی و زیست‌ محیطی مرتبط با پرفلوئورواکتانوئیک اسید از طریق حذف این ماده از محصولات تولیدی از سال 2013 بود. بنابراین استفاده از ظروف نچسب خطرناک نیست.

نکته ی دیگری که لازم به ذکر است این است که حرارت بالای ۵۷۰ درجه‌ی فارنهایت (۳۰۰ درجه‌ی سانتی‌ گراد) موجب تجزیه‌ی تفلون و ایجاد بخار پلیمری در ظروف نچسب می‌شود .در صورتی که حداکثر دمای تمامی سرخ کن های بدون روغن با پوشش تفلون نهایتا 200 درجه سانتی گراد است.بنابراین می توان گفت که این سوال که آیا سرخ کن بدون روغن سرطان زاست ؟ جواب آن با اطمینان “خیر” است.

سرخ کن بدون روغن یا ایرفرایر چیست و چگونه کار می‌ کند؟

سرخ کن بدون روغن اصطلاح AIR fryer نیز نام دارد بر خلاف روش معمولی و متداول، از جریان هوای گرم و فن برای ایجاد مکانیسم گرمایشی استفاده می کند و عملکردی مشابه اجاق همرفتی دارند. در این دستگاه ها هوای دارای حرارت بالا در سبد و سینی پخت در گردش است. در صورتی که از این دستگاه ها را بکار برداید، حتما میدانید که در نهایت یک غذای سرخ بدون روغن و ترد خوشمزه دریافت خواهید کرد. مکانیسم گرمایشی دستگاه شرایطی را ایجاد می کند که بدون بهره گیری از روغن داغ، حرارت به مواد غذایی موجود در سینی پخت و پز (در اطراف سینی و از کف به بالا به شکل دایره ای) برسد. به کمک جریان هوا و اثر همرفتی موجود، بدون اینکه روغنبه کار رود غذا سرخ و قهوه ای رنگ خواهد شد. از مهمترین مزایای استفاده از هوای داغ این است که فرایند طبخ مواد غذایی با سرعت بالاتر طی میشود، غذا کاملا مرطوب نگه داشته میشود و با این وجود ترد بودن مواد خوراکی حفظ خواهد شد.

مزایای استفاده از سرخ کن بدون روغن

– سرخ کن بدون روغن و کاهش چربی غذا

غذاهایی که در روغن فراوان سرخ می‌شود، نسبت‌ به غذاهایی که با سایر روش‌ های آشپزی تهیه می‌شود چربی بیشتری دارد. به‌عنوان مثال سینه‌ی مرغی که در روغن سرخ می‌شود، حدود ۳۰ درصد چربی بیشتری نسبت‌ به جوجه‌ی کبابی دارد. بعضی از تولیدکنندگان ادعا می‌کنند استفاده از سرخ کن بدون روغن تا ۷۵ درصد چربی غذاهای سرخ‌شده را کاهش می‌دهد، به‌همین‌ دلیل نسبت‌ به روش‌ های سنتی مناسب‌ تر است. به‌عنوان مثال وقتی سرخ‌ کن‌ های دیگر به ۳ فنجان (۷۵۰ میلی‌ لیتر) روغن نیاز دارند، سرخ کن بدون روغن فقط به ۱ قاشق غذاخوری (۱۵ میلی‌ لیتر) روغن احتیاج دارد.

مقدار روغنی که در سرخ‌ کن‌ ها استفاده می‌شود، تقریبا ۵۰ برابر سرخ کن بدون روغن است. هر چند تمام این روغن توسط غذا جذب نمی‌ شود، اما سرخ کن بدون روغن به‌میزان مشخصی چربی غذایتان را کاهش می‌ دهد. دازآنجاکه افزایش مصرف روغن‌های گیاهی با افزایش خطر ابتلا به بیماری‌ هایی مانند بیماری‌های قلبی و التهاب در ارتباط است، تغییر روش مصرف روغن و خرید سرخ کن بدون روغن می‌تواند تأثیر بسزایی در سلامتی افراد داشته باشد.

– سرخ کن بدون روغن و کمک به کاهش وزن

غذاهایی که در روغن فراوان سرخ می‌ شوند نه‌ تنها چربی بالایی دارند، بلکه میزان کالری آنها نیز بیشتر است و می‌تواند سبب افزایش وزن شود. مطالعه‌ای که روی ۳۳,۵۴۲ بزرگسال اسپانیایی انجام شد، نشان می‌دهد که افزایش مصرف غذاهایی که در سرخ‌ کن با روغن یا معمولی تهیه می‌شود با افزایش خطر چاقی در ارتباط است. اگر به‌دنبال کاهش وزن هستید، می‌توانید برای شروع از غذاهایی که با سرخ کن بدون روغن تهیه می‌ شود استفاده کنید. لازم است بدانید که هر گرم چربی حاوی ۹ کالری است و این میزان حدود ۲ برابر کالری موجود در 1 گرم از سایر مواد مغذی مانند پروتئین و کربوهیدرات است. ازآنجایی‌که غذاهای تهیه‌ شده در سرخ کن بدون روغن نسبت‌ به غذاهایی که در روغن فراوان سرخ شده‌اند چربی کمتری دارند، استفاده از سرخ کن بدون روغن روشی ساده برای کاهش کالری و کاهش وزن است.

– سرخ کن بدون روغن و کاهش ترکیبات مضر

غذاهای سرخ‌ کردنی علاوه‌ بر چربی و کالری بالا می‌تواند ترکیبات مضری مانند آکریل‌ آمید ایجاد کند. آکریل‌ آمید ترکیبی است که در غذاهای غنی از کربوهیدرات که با حرارت بالا تهیه می‌شود، به‌وجود می‌آید و غذاهای سرخ‌ شده نیز از همان دسته هستند. براساس گزارش آژانس بین‌المللی تحقیقات سرطان، آکریل‌آمید یک «سرطان‌زای احتمالی» است که می‌تواند موجب پیشرفت سرطان شود. برخی از تحقیقات ارتباطی بین آکریل‌آمید و افزایش خطر سرطان کلیه، اندومتر رحم (اندومتریوز) و تخمدان نشان می‌دهد. استفاده از سرخ کن بدون روغن به‌ جای سرخ کردن غذاها می‌تواند به کمتر شدن آکریل‌آمید غذایتان کمک کند. درواقع، براساس مطالعات، استفاده از سرخ کن بدون روغن نسبت‌ به روش‌ های سنتی سرخ کردن غذا، تا ۹۰ درصد میزان آکریل‌ آمید را کاهش می‌دهد.

معایب سرخ کن بدون روغن

– یکی از مضرات سرخ کن بدون روغن این است که قیمت سرخ کن بدون روغن به نبسبت سرخ کن های معمولی گران تر است، اما به همان نسب کارایی و عملکرد چندمنظوره عالی (به عنوان سرخ‌ کن بدون روغن و زودپز و ویژگی‌های اضافی برای کباب کردن یا بخارپز) می باشد.

– از دیگر معایب سرخ‌کن‌ بدون روغن ظرفیت محدود آن است. زیرا متناسب با ظرفیت خانوارها نسبتاً کوچک هستند. اگر خانواده پرجمعیتی دارید، ممکن است بخواهید از قابلمه‌ها و تابه‌های سنتی یا فر استفاده کنید. بیشتر دستگاه های با سایز متوسط به شما این امکان را می‌دهند که برای چند نفر غذا بپزید. البته سرخ‌کن با ظرفیت 12 لیتر با فضای کافی برای یک مرغ کامل هم در بازار موجود است.

 

کلام آخر

پس به طور کلی می توان گفت که استفاده از سرخ کن بدون روغن نه تنها سرطان زا و خطرناک نیست و اشعه ای ندارد، بلکه در عین حال از مزایای فراوانی نیز برخوردار است.

برای آشنایی بیشتر با اینکه سرخ کن بدون روغن چه مارکی خوبه؟ می توانید روی لینک لوازم خانگی شیکومال” بهترین سرخ کن بدون روغن ” کلیک کنید.

معرفی جدیدترین و بهترین مارک چای ساز ایرانی و خارجی

چای ساز فکر مدل Temper

چای ساز فکر مدل Fakir temper

چای ساز فکر مدل Temper بهترین مدل چای ساز روهمی و سماوری استیل فکر آلمان با ظرفیت 3 لیتری، توان 1800 وات از کمپانی معروف fakir با قیمت خرید مناسب و مقرون به صرفه می باشد که دارای رنگ های متنوع و زیبا است. با این چای ساز روهمی فکر Temper در هر کجا که بخواهید یک چای تازه و خوش عطر و طعم، در اسرع وقت برای خود آماده کنید. از مزایای قابل توجه چای ساز تمپر فکر، موتور پرقدرت 1800 وات آن است که قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن و به سرعت آب را جوش آورد. چای ساز مدل Temper با طراحی زیبای خود در رنگ های متنوع، مخاطبان فراوانی را جذب خود کرده است. همچنین چای ساز فکر مدل تمپر از نظر کیفیت نیز بسیار عالی و کاملا بی عیب و نقص می باشد.

چای ساز عرشیا

چای ساز عرشیا مدل T014-2753

چای ساز عرشيا مدل T014-2753 جزو بهترین و جدیدترین مدل چایساز روهمی ایستاده با قیمت خرید مناسب و کیفیت بالا از شرکت معتبر و معروف arshia می باشد که از ظرفیت 1.5 لیتری برخوردار است. قیمت چای ساز روهمی عرشيا 2753 برگرفته از طراحی بسیار زیبا و مدرن ان است که مخاطبان زیادی را از سراسر دنیا جذب خود کرده است. البته علاوه بر طراحی زیبا، از کیفیت بالا و عملکرد بینظیری نیز برخوردار است. همچنین چای ساز ایستاده عرشیا مدل T014-2753 دارای 6 قسمت شامل کتری، قوری، درب کتری، درب قوری، فیلتر قوری و صفحه چای ساز می باشد.

چای ساز فکر مدل Bestea

"</p

چای ساز فکر مدل Bestea جزء بهترین و جدیدترین دستگاه چای ساز روهمی برقی فکر المان با کیفیت بالا و طراحی زیبا از کمپانی معروف Fakir با قیمت خرید مناسب و مقرون به صرفه، توان 1900 وات و ظرفیت 3 لیتری می باشد. در واقع قیمت چای ساز فکر مدل Bestea بر گرفته از طراحی بسیار ساده و شیک آن است که مخاطبان زیادی را جذب خود کرده است. این دستگاه چای ساز سماوری یا روهمی فکر Bestea در اوج سادگی دارای اوج کیفیت و کارایی می باشد. توان بالای 1900 واتی چای ساز fakir بهترین کارایی را برای شما فراهم می سازد. قیمت چای ساز fakir در مقایسه با مزایای فراوان ان که در ادامه به بررس ان ها می پردازیم، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد