رق سرخ کن بدون روغن با فر، توستر و سولاردام

ما در این مقاله قصد داریم تا به مقایسه و بررسی فرق سرخ کن بدون روغن با فر، توستر و سولاردام بپردازیم و به شما در تصمیم گیری برای نتخاب سرخ کن یا فر، توستر و سولاردام کمک کنیم تا به این موضوع پی ببرید که برای شما و متناسب با نیاز های شما سرخ کن بدون روغن بهتر است یا فر. تفاوت سرخ کن بدون روغن با فر، توستر و سولاردام به موارد زیادی بستگی دارد. شاید تقریبا  همه این دستگاه ها شبیه به هم عمل کنند، اما در واقعیت تفاوت های آشکاری با یکدیگر دارند. در مقایسه سرخ کن بدون روغن با فر، توستر و سولاردام متوجه تفاوت هایی مانند: ابعاد و سبک طراحی، میزان ظرفیت و گنجایش، تفاوت در قیمت، میزان سهولت در شست‌وشو، میزان سهولت در استفاده از دستگاه و تفاوت در میزان تنوع مواد غذایی قابل طبخ با این دستگاه ها می شوید. فرق سرخ کن بدون روغن با فر، توستر و سولاردام در چیست؟ در ادامه هر یک را به طور مختصر برای شما توضیح خواهم داد.

تفاوت سرخ کن بدون روغن با فر، توستر و سولاردام

همانطور که می دانید انواع فر که شامل مایکروفر، مایکروویو، توستر و سولاردام در مقایسه با دستگاه‌های سرخ‌کن بدون روغن از ابعاد بزرگتری برخوردار هستند و فضای بیشتری را در آشپزخانه اشغال می کنند. یکی دیگر از تفاوت های بارز این محصول ها در شکل ظاهری و سبک طراحی آن ها می باشد. دستگاه‌های سرخ‌کن از تنوع بالایی برخوردار هستند و خریداران به راحتی می توانند سرخ کنی با توجه به نیاز خود خریداری کنند. تفاوت در میزان ظرفیت و گنجایش یکی دیگر از فرق های سرخ کن با دستگاه هایی همچون فر، توستر و سولاردام می باشد. انواع فر، توستر و سولاردام در مقایسه با سرخ‌ کن‌ های بدون روغن از گنجایش و ظرفیت بسیار بیشتری برخوردار هستند.

از دیگر تفاوت های این محصولات با یک دیگر از لحاظ قیمت می باشد. معمولا فر ها و مایکرویو ها از قیمت بالاتری نسبت به سرخ کن های بدون روغن برخوردار هستند. دلیل بالا بودن قیمت فر ها  و توستر ها نسبت به سرخ کن ها می تواند در گنجایش بیش‌تر و توان مصرفی بالاتر باشد. تفاوتی که زیاد به چشم می خورد در میزان سهولت شست‌وشو سرخ کن بدون روغن با دستگاه های مانند فر، توستر و سولاردام می باشد. در سرخ کن های بدون روغن امکان جداسازی اجزاء غیر برقی از بخش الکتریکی و موتور دستگاه وجود دارد، به همین دلیل شست‌وشوی این محصول را به امری بسیار ساده بدل می‌کند.

مقایسه سرخ کن بدون روغن با فر، توستر و سولاردام

ظرفیت بالای فر، توستر و سولاردام این امکان را به شما می دهد تا به آسانی برای پخت و پز، کباب کردن و یا گریل کردن انواع مواد غذایی در حجم زیاد مانند مرغ شکم‌پر، ماهی، گوشت و … استفاده بهینه ای از این دستگاه ها داشته باشید. گنجایش زیاد این دستگاه ها کیفیت طعم غذای نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث پخت یک دست غذا می شود. جدیدترین مدل‌های سرخ‌کن بدون روغنی که در بازار موجود می باشند نیز امکان پخت غذا با حجم زید را دارند. اما گنجایش آن ها باز هم کمتر از فر، توستر و سولاردام می باشد.

فرق سولاردم با سرخ کن بدون روغن

فرق سولاردام با سرخ کن بدون روغن

بسیاری از افراد از فرق سولاردام با سرخ کن بدون روغن بی خبر هستند، و فکر می کنند که اگر سولاردوم داشته باشند دیگر نیازی به خرید دستگاه سرخ کن ندارند. اما کاربرد دستگاه سولاردوم با سرخ کن بدون روغن بسیار متفاوت است و از هر کدام می توانید برای پخت و پز خاصی استفاده کنید. یکی از مواردی که به فرق سولاردام با سرخ کن بدون روغن اشاره دارد این است که از سولاردام بیشتر برای درست کردن کیک و پیتزا و استفاده می شود. اما از سرخ کن می توانید برای تهیه هر نوع غذایی اعم از کیک، پیتزا، انواع غذاهای فسفودی، انواع گوشت، سیب زمینی و…   استفاده کنید.. استفاده از سرخ کن بدون روغن نتیجه کار خیلی بهتری برای شما خواهد داشت. از سرخ کن می توانید برای پخت انواع گوشت، مرغ و ماهی نیز استفاده کنید.

سرخ کن بخریم یا سولاردام؟

سرخ کن بهتر است یا سولاردام؟ با توجه به تفاوت های که سرخ کن  بدون و سولاردام دارند می توان گفت که، سرخ کن بدون روغن یک وسیله بسیار کاربردی تر است. سرخ کن بدون روغن برای سرخ کردن برخی مواد غذایی مانند سیب زمینی و انواع غذاهای فسفودی مناسب تر است. در مقابل سولاردام  هم برای پخت کیک و پیتزا، انتخاب بهتری است. اما اگر بخواهیم بگوییم که سرخ کن بهتر است یا سولاردام؟ کاملا به نیاز و هدف شما که مصرف کننده هستید بستگی دارد. هر دو وسیله را  برای پخت و پزی راحت تر، آسانتر و کاربردی تر برای شما تولید کرده اند. انا سرخ کن توانسته است جای همه ی محو.صلاتبرقی را به تنهایی بگیرد.

 با توجه به تفاوت های که سرخ کن بدون روغن و فر با یک دیگر از لحاظ  ابعاد و سبک طراحی، میزان ظرفیت و گنجایش، میزان قیمت، میزان سهولت در شست‌وشو، میزان سهولت در استفاده از دستگاه دارند، دارای شباهت‌های فراوانی نیز می‌ باشند. از مهم ترین شباهت هایی که این دو دستگاه با یک دیگر دارند این است که هر دو به روغن خیلی کمی برای پخت و پز نیاز دارند و بیشتر غذا ها را می توانید به صورت گریل در آن ها آماده کنید. بیشترین شباهت دیگری که دارند این است که می توانید با استفاده از این دو وسیله غذا های سالمی را در کمترین زمان ممکن بپزید.

سرخ کن بدون روغن بهتر است یا فر؟

این سوال که سرخ کن بدون روغن بهتر است یا فر؟ برای بیشتر کاربران مطرح است. پاسخ به این سوال که سرخ کن یا فر، در واقع بستگی به نیاز و انتظارات کاربر از دستگاه دارد.با توجه به اینکه تفاوت‌های فراوانی میان کاربردهای سرخ‌کن‌ های بدون روغن با فرهای برقی وجود دارد، می توانید هر دوی این محصول را داشته باشید. اما اگر می خواهید از بین این دو سرخ کن یا فر را  انتخاب کنید، پیشنهاد من به شما سرخ کن بدون روغن می باشد.

فرق توستر با سرخ کن بدون روغن

فرق توستر با سرخ کن بدون روغن

علاوه برمواردی که در بالا ذکر کردیم انتخاب بین توستر یا سرخ کن نیز از دیگر معضلات کاربران است. یکی از مواری که در بررسی فرق توستر با سرخ کن بدون روغن می توان گفت این است که، در توستر حرارت جریان ندارد و ثابت است اما در سرخ کن حرارت در حال جریان است؛  و هر دو دستگاه کیفیت پخت متفاوتی ارائه می دهند. آون توستر و سرخ کن هر دو دستگاه‌های پخت و پز قدرتمند و پرفروشی هستند. توستر دستگاهی است که وظیفه ان برشته کردن مواد غذایی مختلف مخصوصا نان است، که در مقابل آن آون توستر قرار دارد که پرامکانات‌ تر از توستر به حساب می آید. آون توستر علاوه‌ بر امکان برشته کردن، بسیاری از قابلیت‌های مایکروویوها را نیز دارد. یکی از شباهت های سرخ کن با توستر این است که درب هر دو هنگام پخت بسته می شود و حرارت مستقیم با غذا در تماس است. 

این دو دستگاه با بهره‌گیری از حرارت غذا را می‌پزند که اصلی‌ ترین فرق بین توستر با سرخ کن بدون روغن در نوع حرارت‌ دهی آنها می باشد. حرارت در محفظه سرخ کن تا پایان کارپخت در جریان است، اما آون توستر از عنصر گرمایش ثابت بهره می‌برد و حرارت در آن یکنواخت است. بنابراین فرق توستر با سرخ کن بدون روغن در چیست؟ متفاوت بودن نوع پخش حرارت در دو دستگاه می باشد. این نکته را به یاد داشته باشید که بسیاری از غذاها در هر دو دستگاه قابل پخت هستند.  فقط حجم و اندازه غذاها متفاوت خواهد بود.

مقایسه سرخ کن بدون روغن و آون توستر

همانطور که در بالا به آن اشاره کریدم دستگاه سرخ کن و آون توستر هر دو یک وظیفه را انجام می‌دهند. اما هر کدام به طریق متفاوت. هر دو دستگاه با توجه به حرارت خشک و پرفشاری که دارند، میزان استفاده از روغن در آن ها بسیار کاهش یافته است. در نتیجه استفاده از این دو دستگاه باعث شده است که پخت غذا سالم باشد. اما نمی‌توان گفت که کدام یک را از بین این دو دستگاه انتخاب کنید. زیرا هر یک  دستورات پخت متفاوتی دارند و خرید آنها به نوع غذا و حجم استفاده و از طرفی میزان پخت روزانه شما بستگی دارد. اما استفاده ا زسرخ کن بدون روغن به روغن خیلی کمتر و یا حتی هیچ گونه روغنی نیاز ندارد.

نتیجه گیری تفاوت سرخ کن بدون روغن با فر، توستر و سولاردام

همان طور که در این وبلاگ تفاوت و فرق سرخ کن بدون روغن با فر، توستر و سولاردام را برای شما عزیزان مقایسه کردیم، به این نتیجه رسیدیم که سرخ کن به تنهایی میتواند تمام نیاز های شما را بر طرف کند. از همه دستاه می توانید برای پخت وپز استفاده کنید و اگر میخواهید همه را خریداری کنید. اما مسئله این است که  هر کدام از این وسیله ها قیمت های بالایی دارند و طرز پخت در هر کدام متفاوت است. استفاده از سرخ کن بدون روغن برای سرخ کردن مواد غذایی در حجم بسیار بالا هم کاربرد دارد. زیرا مواد غذایی را خیلی سریع سرخ می کند و و وقت زیادی را از شما نمی گیرد.  حالا با اطلاع از فرق سرخ کن بدون روغن با فر، توستر و سولاردام می توانید به راحتی برای خرید هر یک اقدام کنید.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال عرضه کننده ی جدیدترین و بهترین لوازم خانه و آشپزخانه با قیمت مناسب و گارانتی و ضمانت اصل است. شما عزیزان میتوانید بهترین سرخ کن های بدون روغن، فر، توستر و سولاردام را از ما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید. در صورت نیاز به مشاوره رایگان و راهنمایی برای خرید محصولات می توانید با کازشناسان مجموعه شیکومال از طریق راه های ارتباطی مود در سایت در تماس باشید.