خردکن برقی اورانا ایتالیا مدل OC-306

دستگاه خردکن اورانا یکی دیگر از بهترین و پرفروش ترین مارک خردکن برقی خارجی و از محصولات با کیفیتی ایتالیایی است که در دسته غذاساز و خرد کن‌ برقی قرار می‌گیرد و به عنوان سبزی خردکن نیز کاربرد ویژه ای دارد. این خردکن اورنا ایتالیا مدل OC-306 یک سبزی خردکن برقی با ظاهری شیک و جذاب برای آشپزخانه های لوکس و لاکچری بسیار مناسب می باشد. خردکن برقی اورانا ایتالیا توسط جریان برق شروع به ریز کردن سبزیجات می کند و استفاده از این دستگاه هیچ تهدیدی برای دست های شما ندارد و دارای ایمنی می باشد. از این رو خرید آن برای هر آشپزخانه ای ضروری و لازم است.

– خردکن 1.2.3 آزور مدل AZ-232QC

خردکن 1.2.3 آزور مدل AZ-232QC

خردکن 1.2.3 آزور مدل AZ-232QC بهترین و پرفروش ترین مارک خردکن برقی خارجی و دستگاه غذاساز برقی چهار تیغه با ظرفیت 0.6 لیتر و توان 1000 وات و یکی از محصولات برند Azur فرانسه با قیمت خرید مناسب و کیفیت عالی می باشد. این خردکن آزور 232 با بهره گیری از موتور مسی و تیغه های فولادی ضد زنگ قادر به خرد کردن گوشت، میوه، سالاد و انواع سبزیجات می باشد. با استفاده از خردکن 1.2.3 آزور به راحتی می توانید انواع مواد غذایی را در کمترین زمان ممکن به طور یکدست خرد کنید. جنس بدنه ی خردکن 1.2.3 آزور مدل AZ-232QC  از استیل ضد زنگ و دارای کاسه شفاف از پلاستیک مقاوم است که جلوه طراحی با کیفیت بالایی دارد. این خردکن آزور دارای چهار تیغه‌ فولادی می باشد که بسیار قوی است و دیر کند می شود. 

برای بررسی انواع مدل ها و لیست قیمت خردکن برقی و آشنایی با سایر مشخصات و ویژگی ها و خرید محصول مررد نظر با فروشگاه اینترنتی لازم خانگی شیکومال همراه باشید.