بهترین بخارشوی

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال قصد دارد تا در این مقاله به معرفی بهترین مارک بخارشوی چند منظوره خارجی و ایرانی و کاربرد بخارشوی برای لباس، فرش و مبل، شیشه و سرامیک و … بپردازد. لازم است تا قبل از خرید بخارشوی، کاربرد و عملکرد آن را بدانید و در مرحله بعد بهترین مارک و برند بخارشوی ایرانی و خارجی را بشناسید و با انواع آن آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا به طور کامل تمامی این موارد را برای شما عزیزیان تشریح کنیم.

بخارشوی چیست؟

بخارشوی دستگاهی است که بدون نیاز به اضافه نمودن هرگونه مواد شوینده امکان شستشو و ضد عفونی محیط را به کمک ایجاد فشار در بخار آب برای کاربر فراهم می آورد. بخارشوی یکی از نوین ترین وسایل شستشو است و جایگزین مناسبی برای پاک کننده های شیمیایی در نظافت لباس، فرش و مبل، کف سرامیک و کاشی، شیشه، آشپزخانه و سرویس بهداشتی است که سطح را عاری از هرگونه جرم و آلودگی می کند. بخارشوی امکان ضد عفونی سطح های مختلف را دارد و حتی روکش های چرب و سطوح با بوی نامطبوع را تمیز می نماید. با استفاده از بخارشوی دیگر نیازی به کشیدن دستمال در انتهای کار ندارد و رطوبت محیط به دلیل استفاده از میعان پایین آب، پس از مدت کوتاهی خشک می شود. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال مفتخر است با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تامین لوازم خانگی اورجینال و اصلی از انواع برند های خارجی و ایرانی،بهترین مارک بخار شوی چند منظوره را با مشخصات و قیمت خرید بروز به مشتریان گرامی ارائه نماید.

انواع بخارشوی

به طور کلی بخارشوی ها به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم می شوند.

– بخارشوی خانگی: یک ابزار عالی و قابل استفاده در خانه می باشد. بخار شوی های خانگی دارای اندازه کوچکتر و قدرت کمتری نسبت به بخارشوی های صنعتی می باشند. بخار شوی خانگی به راحتی پاکسازی لباس، فرش‌، کف‌، پنجره‌ و سطوح را تمیز می کنند.

– بخارشوی صنعتی: این بخار شوی ها برای استفاده در صنایع مختلف طراحی شده‌اند. دارای قدرت و کارایی بسیار بالایی نسبت به بخارشوی های خانگی هستند. این بخار شوی ها در پاکسازی و ضدعفونی سطوح بزرگتر و پروژه‌های صنعتی قابل استفاده هستند. صنایع غذایی، صنعت پزشکی و خودروسازی  از صنایعی هستند که از بخارشوی های صنعتی استفاده می کنند.

انواع بخار شوی از لحاظ سیستم عملکردی

1- تی بخارشوی

در طراحی تی بخارشوی، دسته بلندی به کار رفته است. به گونه ای که مخزن بخارشوی روی این دسته قرار می گیرد یا به نحو جداگانه وظیفه اش را انجام می دهد. تی بخار شوی برای نظافت اجاق گاز، پنجره و شیشه مناسب نیست و به دلیل استفاده از دسته بلند مناسب نظافت کف زمین و سطوحی چون سنگ، سرامیک و پارکت است.

2- بخارشوی دستی

در بخارشوی دستی به دلیل استفاده از مخزن با ظرفیت پایین دارای طراحی کوچک و سبک است و معمولا با شارژ باتری یا برق مستقیم راه اندازی می گردد. بخار شوی دستی به دلیل قابلیت استفاده به صورت سیار یا پرتابل برای نظافت پنجره، اجاق گاز، سینک ظرف شویی و سرویس بهداشتی بسیار مناسب است.

3- بخارشوی مکش دار

در طراحی بخا شوی داری مکش دار از دو مخزن آب تمیز و کثیف به صورت مجزا استفاده شده که پس از عملیات شستشو دیگر احتیاجی به رطوبت زدایی به وسیله حوله یا دستمال در انتهای کار نیست، بخارشوی مکش دار آب کثیفی که به وجود می آید را در مخزن جمع آوری نموده و باعث عدم انتشار آلودگی پس از عملیات نظافت خواهد شد.

4- بخارشوی چند منظوره

برای نظافت و ضد عفونی سطوح بزرگ از بخار شوی چند منظوره استفاده می گردد و به دلیل طراحی مخزن بزرگ فضای بیشتری را برای نگهداری اشغال می نماید. بخارشوی چند منظوره دارای سری های متنوعی است و معمولا از سری بزرگ تر برای نظافت سطوح بزرک و سری کوچک تر برای نظافت سطوح با متراژ کم به کار می رود. لازم به ذکر است که بخارشوی چند منظوره قابلیت تنظیم فشار به سطوح مختلف را داشته و معمولا دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر مدل ها می باشد.